قانون 2- اگر رئیس در
اشتباه است ، به قانون 1 بازگردید.
قانون 3- به
کسانی که کار می کنند کار بیشتر بدهید و به بقیه پاداش و ترفیع داده و
تشویق کنید.
قانون 4- دکترا
مخفف "او را پایین نگه دار". است.(Ph.D = Pull Him Down) یک شخص هوشمند
تر ، یک فرد سخت کوش تر، یک فرد متعهد تر، که بقیه افراد در تلاش هستند
که او را پایین بکشند.
قانون 5- . اگر
شما خوب باشید ، شما همه کار را بدست می گیرید. اگر شما واقعا خوب
باشید ، شما از آن خارج خواهید بود.
قانون 6- هنگامی
که روسا در مورد بهبود بهرهوری صحبت می کنند ، آنها هرگز در مورد
خودشان صحبت نمی کنند.
قانون 7- مهم
نیست که شما کاری را انجام بدهید ، فقط مهم این است که بگویید آن را
انجام خواهید داد و در حال انجام آن هستید.
قانون 8- ضربه
زدن به پشت(ستون فقرات) فقط چند سانتی متر با لگد زدن به باسن فاصله
دارد.
قانون 9- غیر
قابل تعویض نباشید(در کار خود منحصر به فرد نباشید)، اگر شما را نتوان
جایگزین کرد ، شما نمی توانید ترفیع بگیرید.
قانون 10- هرچه
اضافات(فضولات Crap) شما بیشتر باشد، اضافات بیشتری بدست خواهید آورد.
قانون 11- اگر در
ابتدا شما موفق نشدید، دوباره سعی کنید. سپس از آن دست بکشید. بدون
استفاده از وجود یک احمق لعنتی در مورد آن...
قانون 12- وقتی
که شما نمی دانید که چه کاری انجام دهید ، سریع راه بروید و نگاه بنظر
برسید.
قانون 13- با
دنبال کردن قواعد کار شما انجام نمی شود.
قانون 14- اگر آن
برای آخرین لحظه انجام نمی شد ، هیچ چیز از انجام آن بدست نمی آورید.
قانون 15 - همه
چیز می تواند تحت عنوان «متفرقه» فایل شود.
قانون 16- مهم
نیست که چقدر شما کار انجام داده اید، شما هرگز به اندازه کافی کار
نکرده اید.
قانون 17- شما می
توانید هر مقدار از کار را ارائه دهید، لازم نیست که کار طبق تصور شما
انجام شده باشد.
قانون 18- به
منظور دریافت یک ارتقاء ، شما نباید لزوما شغل خود را بشناسید.
قانون 19- به
منظور دریافت یک ارتقاء ، شما فقط نیاز دارید وانمود کنید که شما شغل
خود را می شناسید.
قانون 20- آخرین
فردی که محل کار را ترک کرد و یا از کار اخراج شد، مسئول همه اشتباه
های انجام شده است.