همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه

ایران :
رئیس جمهور: ایران خشکسالی تحمیلی به شرق را در مجامع جهانی پیگیری می‌کند
یارانه نقدی مرحله چهارم واریز شد
به گزارش بانک جهانی؛ ایران دومین قطب رشد اقتصادی خاورمیانه شد

تفاهم:
کاهش بهای طلا در بازارهای جهانی
تاسیس بانک‌های مجازی تصویب شد
الزام خودروسازان به ایربگ از دی‌ماه
واریز یارانه نقدی

تهران امروز:
شرایط سخت‌تر برای انتقال پول نقد
اما و اگرهای جدید دولت برای یارانه مترو
موج بیداری به قلب اروپا رسید

جام جم :
بودجه مقاوم سازی مدارس 7 برابر شد
انتقاد بیمه از دو برابر شدن نرخ دیه
رئیس جمهور در مراسم افتتاح سد خاکی کمال صالح: کشورهای اروپایی رسیدن ابرهای باران‌زا به ایران شدند

ادامه مطلب ...

کلیپ آموزش رانندگی به سبک هندی ها

دانلود کلیپ آموزش رانندگی به سبک هندی ها

 

 عکس   دانلود کلیپ آموزش رانندگی به سبک هندی ها

 

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل click here download

 

حجم :۸۰۰ KB

دانلود آهنگ ساختمان پزشکان سیروان خسروی

دانلود تیتراژ سریال ساختمان پزشکان با صدای سیروان خسروی

(شعر : زانیار خسروی ، آهنگ و تنظیم : سیروان خسروی / کیفیت ارجینال )

این سریال از شنبه ، هرشب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد

 

 عکس   دانلود آهنگ ساختمان پزشکان سیروان خسروی

 

Mp3 128

دانلود آهنگ

OGG 56

دانلود آهنگ

نشانه های هک شدن شما !

چگونه بفهمیم که هک شده ایم؟ این سوالی است که روزانه بسیاری از افراد از خودشان میپرسند. یا پس از به وجود آمدن مشکلی در سیستم خود فکر هک شدن سیستم به ذهنشان خطور میکند. اما فهمیدن این که آیا نفوذگر توانسته به سیستم ما دسترسی پیدا کند برای خود نشانه هایی دارد. تا دیر نشده این ترفند را مطالعه کرده و در صورت داشتن این نشانه ها سیستم خود را ایمن کنید.

 

*هنگام کار با اینترنت مانیتور شما ناگهان خاموش مى شود یا تصویر آن وارونه مى شود یاسیستم شما به طور ناگهانى خاموش مى شود و یا Restart مى کند.

* شخصى با ID شما در مسنجر Yahoo با دوستانتان صحبت کرده و خودش را به جاى شما جا زده.

* CD-Rom شما خود به خود باز و بسته مى شود.

و ده ها مورد عجیب دیگر که تابحال ندیده بودید و چند وقتى است که با آنها دست به گریبان شدید...

در این موارد احتمال هک شدن وجود دارد .  در واقع نفوذگر با نصب نرم افزار هک بر روى دستگاه شما قادر خواهد بود این کارها را انجام دهد . البته در بعضى موارد نیز احتمال دارد سیستم شما دچار خرابى سخت افزارى یا نرم افزارى شده باشد.

 

ولى هرگز این مورد را از نظر نباید دور داشت که در بعضى موارد نفوذگر علاقه اى به خودنمایى ندارد . او بدون سر و صدا اطلاعات کسب مى کند و شاید دنبال پسوردها ، شماره تلفنها ، کارتهاى اعتبارى و یا موارد دیگر باشد.

 یک مورد خطرناک تر هم وجود دارد و آن مورد این است که نفوذگر از دستگاه شما به عنوان طعمه استفاده کند و از طریق آن به سایر کامپیوترها حمله کند و به این طریق رد خود را از بین ببرد.

اگر حملات وى اثر بخش باشد ممکن است شما به عنوان یک هکر دچار دردسرهاى قانونى شوید ! حتى بسته به مکانهایى که هکر اصلى به آنها حمله کرده ممکن است شما واقعا" به دردسر بدى بیفتید.

پس بهتر است هرچه زودتر خود را در این زمینه تجهیز کنید تا هرگز طعمه قرار نگیرید.

یوزرنیم و پسوردهای جدید نود32 به تاریخ 1390/02/30

Username: EAV-32384711
Password: ekxhbxfemx

Username: EAV-33821905
Password: 3rac7rmp2e

Username: EAV-34912512
Password: dnkd43m4b4

Username: EAV-34912513
Password: rusj3sma3h

Username: EAV-41431734
Password: vanfbte7f3

Username: EAV-41431756
Password: mp2ktav24c

Username: EAV-42925980
Password: dd3ca2rsk4

Username: EAV-43302245
Password: xv88fdst7r

ادامه مطلب ...

گفت وگوی کاربران با مایکروسافت

در یک مورد مرکز مشاوره مایکروسافت در انگلیس لیستی از سوال های ابلهانه مشتریانش را اینگونه منتشر کرده است:


مرکز مشاوره : چه نوع کامپیوتری دارید؟
مشتری : یک کامپیوتر سفید…

*
مرکز : روی آیکن My Computer در سمت چپ صفحه کلیک کن.
مشتری : سمت چپ شما یا سمت چپ من؟

*
مرکز : روز خوش، چه کمکی از من برمیاد؟
مشتری : سلام…من نمی تونم پرینت کنم.
مرکز : میشه لطفاً روی Start کلیک کنید و…
مشتری : گوش کن رفیق؛ برای من اصطلاحات فنی نیار! من بیل گیتس نیستم، لعنتی!

*
مشتری : سلام، عصرتون بخیر، من مارتا هستم، نمی تونم پرینت بگیرم. هر دفعه سعی می کنم میگه : «نمی تونم پرینتر رو پیدا کنم» من حتی پرینتر رو بلند کردم و جلوی مانیتور گذاشتم ، اما کامپیوتر هنوز میگه نمی تونه پیداش کنه…

*
مشتری : من توی پرینت گرفتن با رنگ قرمز مشکل دارم…
مرکز : آیا شما پرینتر رنگی دارید؟
مشتری : نه.

*
مرکز : الآن روی مانیتورتون چیه خانوم؟
مشتری : یه خرس Teddy که دوستم از سوپرمارکت برام خریده.

*
مرکز : و الآن F۸ رو بزنین.
مشتری : کار نمی کنه.
مرکز : دقیقاً چه کار کردین؟
مشتری : من کلید F رو ۸ بار فشار دادم همونطور که بهم گفتید، ولی هیچ اتفاقی نمی افته…

*
مشتری : کیبورد من دیگه کار نمی کنه.
مرکز : مطمئنید که به کامپیوترتون وصله؟
مشتری : نه، من نمی تونم پشت کامپیوتر برم.
مرکز : کیبوردتون رو بردارید و ۱۰ قدم به عقب برید.
مشتری : باشه.
مرکز : کیبورد با شما اومد؟
مشتری : بله
مرکز : این یعنی کیبورد وصل نیست. کیبورد دیگه ای اونجا نیست؟
مشتری : چرا، یکی دیگه اینجا هست. اوه… اون یکی کار می کنه!
*
مرکز : رمز عبور شما حرف کوچک a مثل apple، و حرف بزرگ V مثل Victor، و عدد ۷ هست.
مشتری : اون ۷ هم با حروف بزرگه؟

*
یک مشتری نمی تونه به اینترنت وصل بشه…
مرکز : شما مطمئنید رمز درست رو به کار بردید؟
مشتری : بله مطمئنم. من دیدم همکارم این کار رو کرد.
مرکز : میشه به من بگید رمز عبور چی بود؟
مشتری : پنج تا ستاره.

*
مرکز : چه برنامه آنتی ویروسی استفاده می کنید؟
مشتری : Netscape
مرکز : اون برنامه آنتی ویروس نیست.
مشتری : اوه، ببخشید… Internet Explorer

*
مشتری : من یک مشکل بزرگ دارم. یکی از دوستام یک Screensaver روی کامپیوترم گذاشته، ولی هربار که ماوس رو حرکت میدم، غیب میشه!

*
مرکز : مرکز خدمات شرکت مایکروسافت، می تونم کمکتون کنم؟
مشتری : عصرتون بخیر! من بیش از ۴ ساعت برای شما صبر کردم.
میشه لطفاً بگید چقدر طول میکشه قبل از اینکه بتونین کمکم کنید؟
مرکز : آآه..؟ ببخشید، من متوجه مشکلتون نشدم؟
مشتری : من داشتم توی Word کار می کردم و دکمه Help رو کلیک کردم بیش از ۴ ساعت قبل. میشه بگید کی بالاخره کمکم می کنید؟

*
مرکز : چه کمکی از من برمیاد؟ مشتری : من دارم اولین ایمیلم رو می نویسم.
مرکز : خوب، و چه مشکلی وجود داره؟
مشتری : خوب، من حرف a رو دارم، اما چطوری دورش دایره بذارم؟

تعویض خودکار یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود ۳۲ توسط NOD32 Keys F

  مجموعه ای است که در آن ۴ برنامه ی کوچک آپدیت خودکار نود۳۲ قرار داده شده است که هر کدام از آنها به صورت خودکار می توانند یوزر و پسورد جدید را پیدا کنند. شاید شما از افرادی هستید که از آنتی ویروس نود استفاده می کنید و مجبورید مه هر چند وقت یکبار دنبال یوزر و پسورد جدید گشته تا بتوانید آنتی ویروس خود را آپدیت کنید ; اما دیگر نیاز به انجام این کار نیست ; ما با قرار دادن این مجموعه این مشکل را برای شما حل کرده ایم . این برنامه ها به این صورت کارمی کنند که با اتصال به اینترنت نرم افزار به صورت خودکار یوزر و پسوردهای جدید را از سرورهای های شرکت Eset دریافت می کند و به صورت خودکار با یوزر و پسوردهای قبلی تعویض می کند. در این نرم افزار چهار برنامه قرار داده شده است که عبارتند از : TNOD UP v1.3 Final, Nod Login v10c, Nod Enabler v3.4.1, MiNOD Login v3.5.8.9 . طریقه کار این برنامه به این صورت است که زمانی که به اینترنت وصل می شوید ; بر روی یکی از برنامه ها کلیک کنید تا برنامه به صورت خودکار یوزر و پسوردهای جدید را دریافت و با یوزر و پسوردهای قبلی تعویض کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار :

- تعویض خودکار یوزر و پسورد آنتی ویروس نود ۳۲

- دریافت یوزر و پسوردهای نود ۳۲ بدون مراجعه به سایتی

- دارا بودن ۴ برنامه مختلف برای تعویض یوزر و

ادامه مطلب ...

یوزرنیم و پسوردهای جدید نود32 به تاریخ 1390/02/29 یا

Username: EAV-32384711
Password: ekxhbxfemx

Username: EAV-33821905
Password: 3rac7rmp2e

Username: EAV-34912512
Password: dnkd43m4b4

Username: EAV-34912513
Password: rusj3sma3h

Username: EAV-41431734
Password: vanfbte7f3

Username: EAV-41431756
Password: mp2ktav24c

Username: EAV-42925980
Password: dd3ca2rsk4

Username: EAV-43302245
Password: xv88fdst7r

ادامه مطلب ...

یوزرهای نود سی ودو 28 اردیبهشت90

Username: EAV-32384711
Password: ekxhbxfemx

Username: EAV-33821905
Password: 3rac7rmp2e

Username: EAV-34912512
Password: dnkd43m4b4

Username: EAV-34912513
Password: rusj3sma3h

Username: EAV-41431734
Password: vanfbte7f3

Username: EAV-41431756
Password: mp2ktav24c

Username: EAV-42925980
Password: dd3ca2rsk4

Username: EAV-43302245
Password: xv88fdst7r


تمدید نسخه آزمایشی ویندوز 7 تا 90 روز

اگر شما موفق به نصب نسخه آزمایشی و غیرقانونی ویندوز 7 شده اید باید این نکته را نیز بدانید که این نسخه تنها 30 روز اعتبار دارد و پس از 30 روز Expire میشود (ترفندستان) و دیگر امکان استفاده از آن را ندارید. با استفاده از این ترفند میتوانید این 30 روز را به 90 روز تمدید کنید!

بدین منظور:

با دسترسی Administrator وارد محیط Command Prompt یا CMD شوید.

سپس یکی از سه دستور زیر را به دلخواه وارد نمایید:

sysprep /generalize
یا
slmgr.vbs –rearm
یا
rundll32 slc.dll,SLReArmWindows
اکنون Enter بزنید و یکبار سیستم را از نو راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال گردد.
دقت کنید با هر بار تکرار این عمل 30 روز به کارکرد شما اضافه میشود و در نتیجه میتوانید 2 بار به طور کلی از آن بهره بگیرید. پس در روزهای پایانی اعتبارتان از آن استفاده کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشد.
دانلود ویندوز 7 نسخه RC1 از سایت مایکروسافت
کرک دائمی ویندوز 7 و آموزش کرک

وب سایت ترفندستان

باز کردن قفل Taskbar جدید در ویندوز

در ویندوز 7، به جای نوار وظیفه یا Taskbar سنتی یک نوار جدیدتری با عنوان Aero Shake قرار داده شده است که البته به طور پیش فرض فعال نیست. این موضوع (ترفندستان) به دلیل عدم پایدار بودن این Taskbar جدید است و قطعأ در نسخه نهایی به طور پیش فرض در ویندوز 7 قرار داده میشود. با این حال شما میتوانید قفل آن را باز کرده و از آن استفاده کرده و لذت ببرید. بدین منظور:
ابتدا ابزار مخصوص اینکار را بایستی دریافت نمایید. اگر ویندوز 7 شما 32 بیتی است از اینجا و اگر 64 بیتی است از اینجا آن را بر روی هارد ذخیره کنید.
سپس فایل را از حالت فشرده خارج کرده و فایل unlockProtectedFeatures.exe را در فولدر Windows کپی نمایید.
اکنون با دسترسی Administrator وارد محیط Command Prompt یا CMD شوید.

سپس دستورات زیر را به ترتیب وارد کرده و دکمه Enter را بزنید:

takeown /f %windir%\explorer.exe
cacls %windir%\explorer.exe /E /G UserName:F
در دستور فوق، به جای UserName بایستی Username یا نام کاربری خود در ویندوز 7 را وارد نمایید.
taskkill /im explorer.exe /f
cd %windir%
start unlockProtectedFeatures.exe
اکنون کافی است بر روی دکمه Lunch کلیک کنید.

Taskbar شما این گونه خواهد شد:

نرم افزار تست آیین نامه راهنمایی و رانندگی

v3

این نرم افزار یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که برای کسانی که مایل به اخذ گواهینامه رانندگی می باشند می تواند بسیار مفید باشد.از مزیت های این نرم افزار می توان به فارسی بودن آن .امکان تست گرفتن در زمان مشخص و مهمتر از آن سازگاری با ۹۰% گوشی های موبایل اشاره نمود.برای دانلود می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید…

ادامه مطلب ...