همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

طنز خانوادگی

زن : بنظر تو موهایم را کوتاه کنم
مرد: اگر دوست داری کوتاه کن
زن : من دارم از تو میپرسم
مرد: عزیزم من نمیدانم اگر فکر میکنی قشنگ می شوی کوتاه کن
 
زن : یعنی من زشتم
مرد: نه عزیزم تو در بین تمام زنهایی که من میشناسم از همه قشنگتر هستی فقط گفتم اگر دوست داری کوتاه کن
زن : بی شعور چشم چران
مرد : ای بابا خوب قشنگ من عزیز من خانم خانم ها آره کوتاه کن
زن : این را گفتی که دیگر حرف نزنم
مرد : نه گلم شما حرفت را بزن
زن : پس تو واقعا فکر می کنی موهای کوتاه خوشگل تر است
مرد: آره عزیزم کوتاهشان کن
 
 
زن : ولی من موی بلند را دوست دارم
مرد : باشه هر جور راحتی می خواهی کوتاه کن یا کوتاه نکن
زن : الان تو ناراحت شدی
مرد : نه عزیزم ناراحتی ندارد مثل همیشه یک سوال کردی
زن : این کار همیشگیت ، تو اصلا به من توجه نمی کنی ، من هر وقت یک سوال می پرسم تو سر بالا جواب می دهی
مرد : خوب می گویی من الان چه بگویم
زن : اصلا ولش کن موهام را می خواهم رنگ کنم به نظرت قرمز قشنگ تر یا طلایی
مرد : عجب گیری کردیم اگر من بگم غلط کردم تو راحت می شوی
زن : ببین باز تو به من توجه نکردی نکنه یک زن دیگر داری و من نمی دانم
مرد : اخه رنگ کردن مو چه ربطی به ازدواج مجدد دارد
زن : حالا که اینطوری شد من هم مهریه ام را میگذارم اجرا تا تو هوس زن گرفتن نکنی
مرد : اگر فکر کردی این دفعه هم می توانی با این کارها من را خر کنی و مثل همیشه ۵۰ هزار تومان از من بگیری سخت در اشتباهی
زن : یعنی تو نمی خواهی به من ۵۰ هزار تومان بدهی
مرد : به یک شرط
زن : چه شرطی
مرد : بی خیال شوی و بگذاری ۱۵دقیقه باقی مانده از فوتبال را ببینم
زن : باشد قبول است ولی گفته باشم اخبار حق نداری نگاه کنی
مرد : باشد قبول است
دو دقیقه بعد
زن : بنظرت برای مهمانی فردا شب آن لباس آبی را بپوشم یا آن لباس صورتی را
مرد : ای خدا این دکمه غلط کردم کجاست
زن : دقیقا توی جیب شما
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد