همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

این میوه به شما آرامش می دهد!

سیب آرامبخش است
 یک متخصص تغذیه گفت: سیب آرامش بخش است و مصرف آن برای سلامت بدن مفید است.
مسعود کیمیاگر  افزود: سیب یکی از بهترین میوه‌هاست و حاوی مقدار کمی ویتامین C مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است.

وی گفت: سیب ترکیباتی مانند کرستین دارد که آنتی اکسیدان محسوب می‌شود و از اکسید شدن غذا در بدن جلوگیری می‌کند. مصرف سیب به سلامتی کمک می‌کند.

این متخصص تغذیه افزود: فیبر موجود در سیب از بروز بیماری یبوست پیشگیری ‌کند. ‌سیب قرمز، ‌سبز و ‌گلاب نیز فقط از لحاظ نوع آنتی اکسیدان با هم تفاوت دارد.

کیمیاگر اضافه کرد: سیب آرامش بخش است و ناراحتی‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست، رنگ پریدگی و بسیاری از بیماری‌های پوستی طولانی و مزمن را از بین می‌برد یا نشانه‌های آن‌ها را کاهش می‌دهد

به راحتی لاغر شوید فقط با یک چراغ!!

شما به سادگی می‌توانید با خاموش کردن چراغ‌ها در شب به کاهش وزن خود کمک کنید.
تحقیقات نشان می‌دهد قرار گرفتن در معرض نور در هنگام شب متابولیسم بدن شما را تغییر داده و باعث می‌شود شما به طور ناخودآگاه دچار افزایش وزن شوید.
محققان هم‌چنین متوجه شدند بیدار بودن تا دیرهنگام در شب باعث ایجاد تغییراتی در عادات غذا خوردن شما می‌شود و باعث می‌شود شما بیش‌تر غذا بخورید. این در حالی است که سوخت و ساز بدن در این هنگام کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل است که کارمندانی که در هنگام شب کار می‌کنند با احتمال بیش‌تری به بیماری‌های قلبی و دیابت دچار می‌شوند.
تحقیقات روی موش‌ها نشان می‌دهد قرار گرفتن آن‌ها در برابر نور حتی اگر اندک باشد باعث می‌شود آن‌ها در مقایسه با موش‌های دیگر نزدیک به یک سوم بیش‌تر دچار اضافه وزن شوند. لورا فانکن عصب شناس دانشگاه اوهایو استیت در این باره گفت: با وجود آنکه تفاوتی بین میزان فعالیت موش‌ها و مصرف غذای آن‌ها در طول روز به وجود نیامد، اما موش‌هایی که در شب هنگام در معرض نور قرار داشتند زودتر از سایرین دچار اضافه وزن می‌شدند.
این بررسی‌ها نشان می‌دهد وزن انسان‌ها فقط به میزان کالری دریافتی و کالری مصرفی بستگی ندارد، بلکه به ریتم بدن و ساعت طبیعی بدن نیز بستگی دارد.
پروفسور راندی نلسون در این باره گفت: نور در هنگام شب یک فاکتور محیطی است که ممکن است باعث افزایش اپیدمی چاقی در جهان شود. این در حالی است که بسیاری باور ندارند که همین عامل به ظاهر ساده نقش مهمی در چاق شدن آن‌ها دارد.
به این ترتیب ثابت می‌شود استفاده از کامپیوتر در هنگام شب و یا تماشای تلویزیون در این هنگام همه از عوامل خطرزا در افزایش وزن هستند. از دیگر عوامل موثر می‌توان به کمبود تحرک بدنی و رژیم غذایی نامناسب اشاره کرد

بلند ترین موی سر جهان

بلند ترین موی سر یک انسان که مستند نیز میباشد موی سر خانم Xie Qiuping اهل چین میباشد که هنگامی که در 8 می 2004 اندازی گیری شد درازی آن 5.627 متربود.او مویش را از سال 1973 هنگامی که سیزده ساله بوده تا به حال بزرگ کرده و به این رکورد جهانی دست پیدا کرده.

Xie Qiuping

Xie Qiuping

Xie Qiuping

Xie Qiuping

همچنین در زیر نام برخی از کسانی که زمانی دارای بلندترین موی سر بودند را میخوانید:

در سال 1949 درازی موی سر رهبر مذهبی هندی به نام پاندرا سانادهی سرپرست یک صومعه در شهر مدرس هند،7/93 متر گزارش گردید.از روی عکس مشخص است که موی سر نامبرده به دلیل نوعی بیماری به نام پلیکا کادیفرمیس که ناشی از عدم توجه و رعایت بهداشت است چین خورده و پرکرک شده بود.

درازی موی سر دوشیزه اسکولدو فرید اسیورگن(زاده استکهلم)بنا به گزارشی از شهر تورنتو در کانادا در سال 1927 به دو برابر قد او یعنی 320 سانتی متر رسیده بود.

در ماه مارس 1989 درازی موی ماتاجا گدامبا 74 ساله جوکی مقیم شما هند،6 متر و 90 سانتی متر گزارش شد.

موی سر انسان به طور میانگین نیم اینچ در ماه رشد میکند و بیشترین رشدش تا 61 و 92 سانتی متر میباشد.

کوتاه ترین بدنساز جهان

آدیتیا رومئو دو (Aditya ‘Romeo’ Dev) هندی که به عنوان کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز جهان به شهرت جهانی دست یافته است،برای شغلی در هالیوود برنامه ریزی می کند.که با یک شخص با نفوذ آمریکایی نیز قرار دادی را به امضا رسانده است.

آدیتیا رومئو دو :: Aditya Romeo Dev

آدیتیا رومئو دو :: Aditya Romeo Dev

سایت تلگراف پس از خواندن مقاله ای در مورد توانایی های جسمانی وی ترتیب پرواز وی را به لس آنجلس داد.آقای هرین که به جادوگر شهر عجایب معروف هست نیز قانع شده است که این وزنه بردار هندی میتواند در آینده به شهرت خوبی در هالیوود دست یابد.

این وزنه بردار هندی که تنها 83 سانتی متر قد و 10 کیلو گرم وزن دارد در نخستین گام ستاره فیلمی مستند شده است که داستان مسافرت وی را از روستایی کوچک در پنجاب هند به ابر شهر لس آنجلس به تصویر می کشد.او به محض ورود به لس آنجلس تبدیل به یکی از ستارگان محبوب باشگاه گوله( محل محبوب آرنولد شوارتزنگر براب تمرینات ورزشی) شده است.

رومئو می گوید:تمام رویاهای من با یک مسافرت تحقق یافت.من هرگز فکر نمیکردم روزی به آمریکا بروم و با هواپیما سفر کنم.من همیشه دوست داشتم به خارج از هند سفر کنم و چون به این شهرت جهانی رسیده ام همه این اتفاقات خوش برایم افتاده است.

رومئو در طول سفر با کوتوله دیگری نیز به نام جیسون آکونا آشنا شد و وی از رومئو برای تست دادن و عضویت در سیرک دوسویل در لاس و گاس دعوت کرد.

آدیتیا رومئو دو  :: Aditya Romeo  Dev

آدیتیا رومئو دو :: Aditya Romeo Dev

رومئو گفت:من پیش از آنکه با جیسون آشنا بشوم هیچ آدم کوچولوی دیگری مثل خودم ندیده بودم و او با اینکه کوچولو است در کارهای زندگی موفق است و من فهمیدم که میتوانم مثل وی معروف شوم.تست ورود به سیرک بهترین بخش سفر من بود چون که همه من را تشویق و به من روحیه می دادند.آمریکا آسمان خراش های بزرگی دارد و خیابان های اینجا مانند پنجاب شلوغ نیست و به نظر برنامه ریزی شده میرسند و من بسیار خوشحالم.رومئو بر خلاف دیگر کوتوله ها دارای اندامی متناسب میباشد به طوری که دور سر وی 38 سانتی متر و دور سینه او پنجاه سانتی متر میباشد.با اینکه وی اندازه کوچکی دارد در هنگام تمرین به دلیل پیچیدگی عضلاتش مردم بسیاری را به دور خود جمع میکند.

رومئو همچنین می گوید:من آرزو داشتم در برابر یک جمعیت سفید پوست برنامه ورزشی اجرا کنم و الان در آمریکا این کار را کردم و خیلی به من خوش گذشته است و فکر میکنم به آرزو هایم رسیده ام.

طولانی ترین سرود ملی جهان

طولانی ترین سرود ملی یک کشور متعلق به یونان میباشد که از 4 قطعه از شعر سلوموس(Dionysios Solomos) تشکیل شده و دارای 158 بند میباشد.

سلوموس - نیکلاس مانتزاروس

سلوموس - نیکلاس مانتزاروس

این سرود در سال 1865 توسط نیکلاس مانتزاروس (Nikolaos Mantzaros)تبدیل به موسیقی شد.

کتاب جنگ تریاک وهرویین


ردیف نام کتاب توضیحات دانلود کتاب موضوع حجم دریافت
1018 افسردگی در بیماران بیماران قطع نخاعی پزشکی 355 kb دانلود
1019 جنگ تریاک و هروئین میشل شوسودفسکی درمانی 339 kb دانلود


منبع : کتابخانه الکترونیکی آریا

توصیه پزشکی چگونه به ایدز دچار نشویم دکتر امید زمانی


ردیف نام کتاب توضیحات دانلود کتاب موضوع حجم دریافت
1129 چگونه به ایدز مبتلا نشویم دکتر امید زمانی پزشکی 590 kb دانلود
1130 چشم خود را فدای کامپیوتر نکنیم 9 توصیه پزشکی درمانی 158 kb دانلود

بهداشت و زیبای پوست صورت شناخت درمان بیماری

کتاب بهداشت زیباییکتاب بهداشت و زیبای صورت به لطافت گل
نوشته کوشیار کریمی و گل اندام قلی زاده
ارسالی توسط وحیده خانوم

پوست بدن اولین سد دفاعی در برابر تمام عوامل بیاری زای خارجی است . پوست با انجام عمل تعریق موجب تنظیم درجه حرارت و دفعه سموم از بدن می شود . پوست بدن با جذب اشعه خورشید آفتاب از آن در تولید ویتامین د و استحکام استخوان ها استفاده می کند . پوست عالم تعیین کننده ای در زیبایی انسان است و سلامت ف طراوت و شادابی ان ، نشان دهده تندرستی عمومی بدن سلامت روانی است
کتاب حاضر تلاشی است برای آموزش نکات عمومی در رعایت بهداشت پوست صورت که حاصل مطالعه ، تجربه و تحقیق چند ساله ما می باشد . امید است که خواننده بتواند با مطالعه این اثر ، اصول اساسی مراقبت و حفظ سلامت پوست و بویژه ناحیه صورت را بیاموزد




بهداشت و مراقبت از پوست معمولی
پوست شما باید هر روز تمیز شود. فرقی نمی کند که پوست شما چرب ، خشک ، معمولی یا مختلط باشد ، بهرحال هر روز باید ان را تمیز نمائید
اما نحوه مراقبت و بهداشت انواع پوستها با یکدیگر متفاوت است و یکی از شایعترین علل اختلالات و بیماری های پوستی عدم اطلاع از این تفاوتها است. بنابراین اولین قدم در حفظ سلامت و شادابی پوست ان است که نوع پوست خود را تشخیص دهیم و سپس در مراقبت و بهداشت ویژه آن بکوشیم

http://book.aryapdf.com/arya42.gif  دانلود کتاب الکترونیکی بهداشت و زیبای صورت  | Download

تم مذهبی امام زمان برای موبایل سونی اریکسون مدل k800 , w810

تم مذهبی امام عصر(عج) برای موبایل سونی اریکسون مدل k800 , w810 برای شما تهیه گردیده است و

می توانید از آن استفاده نمایید.

حجم فایل k800 : هشتاد کیلوبایت

لینک دانلود : مستقیم

۶ تم زیبا مذهبی برای موبایل

مجموعه تم های زیبا و با کیفیت از با طرح اسلامی این تم ها که در اندازه تصویر۲۲۰×۱۷۶ می باشد

مخصوص گوشی های سونی اریکسون بوده است . و می توانید از ان استفاده نمایید.

حجم فایل : ۲ مگابایت

لینک دانلود : مستقیم

سگ درمانی و کتک درمانی برای درمان اعتیاد!

روش های جدید سگ درمانی ، کتک درمانی و ترک با زور معتادین مواد مخدر از شیوه های جدید و نادرستی است که برخی از کمپ های ترک اعتیاد بدون مجوز وزارت بهداشت در پیش گرفته اند.
 به گزارش پیمانه به نقل از جهان، آگهی های ترک اعتیاد و درمان معتادین از جمله تبلیغاتی است که ستون های زیادی از صفحات مجلات و جراید را به خود اختصاص داده و حتی میهمان پانل ها و دیوارهای شهر نیز شده اند اما نکته جالب توجه در این میان روش درمان این آگهی ها برای معتادین به مواد مخدر است. برخی از این کمپ های ترک اعتیاد از کتک و زور به عنوان سگ درمانی و کتک درمانی برای ترک معتادین استفاده می کنند که به گفته کارشناسان این روش ها نه تنها مفید نخواهد بود بلکه می تواند اثرات روانی بسیار مخربی بر این افراد داشته باشد. 


پرس و جو از روش های درمان این آگهی ها از چند تن از معتادین که فریب آنها را خورده بودند نشان می دهد که در کنار آگهی های رنگارنگ این کمپ ها، بعضی از آنها معتادان را به صورت گروگان و به زور برای ترک می بردند و با کتک درمانی قصد بهبودشان را داشتند. 


زیرو رو کردن پرونده ای قضایی نیز حاکی از آنست که روش های ناصحیح این کمپ ها برای ترک معتادان باعث مرگ دو نفر از معتادین شده است که هنوز این پرونده ها در مراجع قضایی در حال پیگیری است. 


مجید ابهری، آسیب شناس و متخصص علوم رفتاری در این باره می گوید: کمپ های غیر قانونی ترک اعتیاد که خارج از حیطه نظارت وزارت بهداشت فعالیت می کنند، برای برخی از سودجویان فرصتی را فراهم آورده است تا با فریب افرادی که در دام اعتیاد گرفتار شده اند اخاذی کرده و هزینه های گزاف درمان را به خانواده آنان تحمیل کنند. این کمپ ها که به صورت صد در صد غیر قانونی فعالیت می کنند علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت از خانواده معتادین، روش های غیر مفید و نامناسب و حتی زیانبار را برای ترک معتادین به کار می برند. 


وی ادامه می دهد: جای آن دارد که در مقابل اینهمه قانون شکنی مراکز و کمپ های ترک اعتیاد مقاومت شدیدتری صورت گیرد تا در جهت دفاع از حقوق این افراد گامی برداشته شود. ضمنا تدوین قوانین برای ترک اعتیاد با اینگونه فربیکاری ها و روش های ترک اعتیاد همچنین برچیدن تابلوهای درمانی عطاری ها و بقالی ها و اطلاع رسانی کافی نسبت به درمان از طریق تبلیغات ماهواره ای از اقدامات پیشگیری کننده و مقابله سخت با این گونه فریب کاریها در جامعه است. 


ابهری ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب برای عده زیادی از معتادین که قصد بازگشت به زندگی را دارند از دیگر اقدامات موثر و مفید مسئولان مربوطه در جامعه می داند.

بازسازی چهره زن 5 هزار ساله ایرانی!

محققان ایرانی و ایتالیایی، چهره اسکلت کشف شده متعلق به یک زن را که در شهر باستانی سوخته در استان سیستان و بلوچستان ایران کشف شد، بازسازی کردند.
 
به گزارش پیمانه به نقل از واحد مرکزی خبر از رم، چهره این زن ایرانی که 5 هزار سال پیش در شهر سوخته زندگی می کرده و صاحب قدیمی ترین چشم مصنوعی جهان است، در موزه ملی هنر شرقی در رم با حضور حمید بقایی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشورمان و سید محمد علی حسینی، سفیر ایران در ایتالیا، به نمایش درآمد.

بقایی دراین باره به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: این یکی از بزرگترین دستاوردهای علمی است که نشان می دهد ایرانیان در 5 هزار سال پیش، از تکنیک های مختلف پزشکی استفاده می کرده اند، منجمله ساخت یک چشم مصنوعی برای یک زن 30 ساله ایرانی که برای تزئین آن از مفتول های طلا به قطر نصف موی سر انسان به جای مویرگ ها استفاده شده است.

پروفسور لورنزوکوستانتینی، رییس آزمایشگاه بیو باستان شناسی موزه ملی هنر شرقی رم ومجری این طرح نیز با بیان اینکه بازسازی چهره صاحب قدیمی ترین چشم مصنوعی جهان با استفاده ازجدیدترین علوم جنایی و پردازش های رایانه ای تحقق یافته، گفت : بازسازی چهره این زن ایرانی که اسکلت وی در کاوشهای باستان شناسی شهر سوخته کشف شده، حاصل کار مشترک محققان ایرانی و ایتالیایی است و بدون همکاری کارشناسان ایرانی تحقق این طرح امکان پذیر نبود.

کوستانتینی گفت: دکتر سید منصور سجادی سرپرست هیات باستانشناسی شهر سوخته ومرکز فوق تخصصی چشم پزشکی نور در ایران سهم بسزایی را در تحقق این طرح بر عهده دارند.