همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

عبد الکریم سروش مرتد اعلام شد

ارتداد عبدالکریم سروش اعلام شد

با توجه به اظهارنظرهای اخیر سروش درباره دین اسلام و ولی فقیه وی به دره ارتداد سقوط کرده است بنابراین اپوزیسیون خارج نشین همراه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی حق اظهارنظر در امور کشور را ندارند.

«ادیان نیوز» به نقل از تابناک؛
کیهان نوشت: اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن هشدار نسبت به توطئه جدید دشمنان نظام علیه حوزه های علمیه، سروش را مرتد اعلام کردند.

ادامه مطلب ...

اولین دانشگاه اسلامی در امریکا

تأسیس اولین دانشگاه اسلامی آمریکا

اولین دانشگاه اسلامی آمریکا به زودی در کنار دانشگاه «برکلی» در ایالت «کالیفرنیا» تأسیس می‌شود.

به گزارش ادیان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی acikgazete، طرح تأسیس این دانشگاه اسلامی با تلاش‌های «رضا اصلان» از اساتید دانشگاه‌های آمریکا به تصویب رسیده است و گفته می‌شود این مرکز علمی از نیم‌سال دوم سال ‌تحصیلی آینده دانشجو خواهد پذیرفت.تأسیس اولین دانشگاه اسلامی آمریکا

همچنین مقامات آموزشی آمریکا هدف از تأسیس این دانشگاه را معرفی اسلام به شهروندان آمریکایی و ایجاد صلح و آرامش در جامعه عنوان کرده‌اند.

هنوز در رابطه با نحوه تأمین بودجه و معرفی حامیان این دانشگاه اسلامی خبری منتشر نشده است. / ایکنا

اولین مسجد اینترنتی

نخستین مسجد نت کشور راه اندازی شد

مسجدنت اولین پایگاه تخصصی مسجدی است که توسط مسجد حاج آقا صابر اراک برای کاربران در فضای مجازی طراحی شده است. نخستین مسجدنت کشور توسط مسجد حاج آقا صابر اراک در سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی راه اندازی شده است.

به گزارش ادیان نیوز به نقل از رسا، مسجدنت اولین پایگاه تخصصی مسجدی است که توسط مسجد حاج آقا صابر اراک برای کاربران در فضای مجازی طراحی شده است.

ادامه مطلب ...

هزینه ارایشگری نخست وزیر اسراییل

هزینه 100 هزار شیکلی برای زیبا کردن چهره نتانیاهو

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار آگهی مناقصه به دنبال به خدمت گرفتن سومین گریمور برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش ادیان نیوز ،رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در بخش خبری عبری زبان با اعلام این خبر افزود: نتانیاهو هفته ای دو بار ونیز در هر مصاحبه تلویزیونی احتیاج به گریمور پیدا می کند.هزینه 100 هزار شیکلی برای زیبا کردن چهره نتانیاهو

این رادیو همچنین خبر داد: نتانیاهو اوایل سال جاری میلادی با اختصاص 26 میلیون شکیل برای انجام گریم های مربوط به خود موافقت کرده است؛ این در حالی است که چنین هزینه هایی در دوره نخست وزیران سابق از چند هزار شیکل تجاوز نمی کرد. / شبکه ندای قدس

 

قابل توجه کسانی که دنبال زن بولدارند

پیشنهاد حیرت انگیز زن سعودی برای ازدواج

کلاسهای اموزش رقص

آموزش رقص عربی، ایرانی، تکنو، و hip hop حتی در منزل + عکس

"صراط" با وجود اینکه چندی پیش اخباری مبنی بر کلاس آموزش رقص در رسانه ها منتشر شده بود صراط اخبار جدیدی از این موضوع به دست آورد .

به گزارش صراط کلاسهای آموزش رقاصی که با نام "آموزش حرکات موزون" فعالیت می کنند در تهران به شدت افزایش یافته است .

این کلاسها که به راحتی و در غفلت مسئولین امر تبلیغات گسترده ای را در حوزه فعالیت خود صورت داده اند در برخی موارد در پاسخ به چگونگی نحوه فعالیت به دروغ عنوان می کنند که از وزارت ارشاد مجوز دارند!

این درحالی است که برخی از شهروندان با همین دروغها و مشاهده تبلیغات آزادانه این کلاسها دلیلی بر غیر قانونی بودن فعالیت آموزش رقاصی نمی بینند .

ادامه مطلب ...

جنایت اسراییلیها

ویژه نامه ولادت امام حسن مجتبی (ع)(با مطالب متنوع)

Read more...

 

تصاویر جدید از نظامیان صهیونیست در کناراجساد فلسطینی


خبرگزاری فرانسه ، رویترز ، آسوشیتدپرس ، یونایتدپرس، شینهواوالجزیره در کنار نشریاتی همچون لیبراسیون، لوموند، فیگارو،گاردین، تلگراف و تایم از جمله این رسانه ها بودند که هر یک با چاپ یک تا دو تصویر ، مطلبی را در این باره و واکنشهای جهانی منتشر ساخته اند .
به گزارش پارسینه، در حالی که چندی پیش تصاویری از سرباز زن اسرائیل در کنار چند اسیر چشم و دست بسته فلیسطینی، جنجال فراوانی به پا کرد ، اکنون تصاویر دیگری از نظامیان اسرائیلی در کنار اجساد و اسیران فلسطینی در رسانه های جهان در حال انتشار است.

خبرگزاری فرانسه ، رویترز ، آسوشیتدپرس ، یونایتدپرس، شینهوا و الجزیره در کنار نشریاتی همچون لیبراسیون، لوموند، فیگارو،گاردین، تلگراف و تایم از جمله این رسانه ها بودند که هر یک با چاپ یک تا دو تصویر ، مطلبی را در این باره و واکنشهای جهانی منتشر ساخته اند .

نقدی بر برنامه نود واظهارات دایی

به سخره گرفتن مستضعفین در رسانه ملی!!

ادامه مطلب ...

خبر تصویری افتتاح نیروگاه

گزارش آغاز انتقال سوخت به نیروگاه بوشهر + تصاویر
امروز



ادامه مطلب ...

بولدارترین زنان ورزشکار

معرفی پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان + تصاویر
امروز
به گزارش ایسنا، در فهرست 10 نفره منتشر شده از سوی فوربس مطابق انتظار تنیس‌بازان دارای بیشترین سهم در میان پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان بوده و بعد از این رشته ورزشی نیز گلف قرار گرفته است.

در صدر پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان ماریا شاراپووآ با درآمدی معادل 24.5 میلیون دلار قرار گرفته است.

رتبه‌های دوم و سوم این رده‌بندی نیز به خواهران ویلیامز یعنی سرنا و ونوس اختصاص یافته است.
ادامه مطلب ...

کلاه برداری وشیادی بنام مذهب

خانه شیطان؛ تعرض به زن باردار به بهانه تطهیر روح!
با اظهارات یک خانواده صدمه دیده از سوء استفاده های یک مرد شیاد هر لحظه ابعاد بیشتری از جنایتهای خاموش مرد شیطان صفت آشکار می شود

به گزارش جهان به نقل از البرز، با اظهارات یک خانواده صدمه دیده از سوء استفاده های یک مرد شیاد هر لحظه ابعاد بیشتری از جنایتهای خاموش مرد شیطان صفت آشکار می شود و این در حالی است که او با وثیقه ای سبک آزادانه به کارها و تهدیدهای خود ادامه می دهد.
ادامه مطلب ...

همسر ریگی امد

ورود همسر ریگی به ایران برای انتقام گیری
امروز
 
سایت آتی نیوز نوشت :

گروهک تروریستی جندالشیطان سعی دارد از طریق همسر مالک ریگی پای زنان وهابی را به جنایات تروریستی عملیات انتحاری باز کند .

این گروهک در تلاش است زمینه استقرار و فعالیت خود در افغانستان را فراهم کنند و در همین رابطه با برخی مسئولان پاکستانی و نیروهای اشغالگر افغانستان دیدارهایی داشته اند و تاکید کرده اند که به چیزی جز انتقام و عملیات انتحاری فکر نمی‌کنند.