همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

اتل متل جدایی

اتل متل جدائی عروسکم کجایی؟ گاو حسن پریشون یه دل دارم پر از خون عشقم رفته هندستون خونم شده قبرستون یه عشق دیگه بردار یه دنیا غصه بردار اسمشو بذار بچگی تا آخر زندگی آچین و واچین تموم شد عمر منم حروم شد !!

اس ام اس سرکاری

  • همیشه یادت باشه فقط یکی هست که به خاطر تو نفس میکشه… اونم دماغته!
  • میدونی فرق تو با فندق چیه؟ فندق یه مغز کوچولو داره ولی تو اونم نداری!
  • اگه خسته ای: به من تکیه کن اگه تنهایی: بیا پیشم اگه بی پناهی: پناهتم اگه پول می خوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد
  • اون چیه که از گل بهتره؟ از حوری قشنگ تره؟ از دنیا با ارزش تره؟ از فرشته پاک تره؟ . . . واقعا که!!! تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟
  • در دریای عشقت شنا کردم ناگهان قورباغه ای دیدم فرار کردم…!!!
  • تمام کلهای خوشبوی دنیارو به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو می ده .
  • الهی من خورشید بشم تو ماه…….که تا قیامت ریختتو نبینم
  • اون روزها یادش بخیر ، دو تا دستامو می گرفتی و تو خیابونها با هم می چرخیدیم ، تموم عشقت من بودم امضا : فرقون

کاری که می‌تواند، سن‌تان را خیلی کمتر از سن شناسنامه‌ای‌تان نشان

حتما آدم‌هایی را که سن‌شان به‌نظر خیلی بیشتر یا کمتر از سن شناسنامه‌ای‌شان به‌نظر می‌رسد دیده اید. آنها خیلی جوان‌تر یا خیلی‌مسن‌تر از سن واقعی‌شان به‌نظر می‌رسند. هیچ فکر کرده‌اید که رمز این جوان ماندن یا پیر شدن بی‌حساب‌وکتاب در چیست؟

بسیاری از مردم تصور می‌کنند به کسانی که چهره‌شان جوان می‌ماند، خوش می‌گذرد و برعکس، آنهایی که زیر بار مشکلات زندگی خم می‌شوند، زودتر صورت‌شان چروک برمی‌دارد. ولی پزشکان قضیه را پیچیده‌تر از این حرف‌ها می‌بینند. از بحث ژنتیک که بگذریم، پزشکان 3 عامل را در پیر شدن زود هنگام موثر میدانند.


دانشمندان می‌گویند دوقلوها از نظر ژنتیکی دقیقا مشابه یکدیگر هستند و این سبک زندگی و شیوه و عادات روزانه آنهاست که چهره و ظاهرشان را از یکدیگر متمایز می‌سازد. این محققان می‌گویند وقتی ما تصاویر بیش از 186 دوقلو را در کنار یکدیگر قرار داده و با هم مقایسه کردیم به این نتیجه رسیدیم که دوقلوهایی که دقیقا خصوصیات ارثی یکسانی دارند، ظاهری متفاوت دارند.


هر قلی که در طول زندگی سیگار می‌کشد، چهره تکیده‌تری دارد و در اطراف چشمان و لب‌هایش خطوط ریزی شکل گرفته است و صورت‌اش پر از چین و چروک است و در کل پیرتر از خواهر و یا برادر خود به نظر می‌رسد.


دانشمندان می‌گویند سیگار کشیدن باعث تنگی عروق زیر پوست صورت می‌شود و خون نمی‌تواند به راحتی به سلول‌های صورت برسد و این باعث می‌شود که سلول‌ها و بافت صورت زودتر آسیب ببینند و چروک بخورند. سیگار کشیدن باعث می‌شود پوست رطوبت‌اش را خیلی آسان از دست بدهد و خشک‌تر به نظر برسد.


نور خورشید هم بی تاثیر نیست .دانشمندان در بررسی دو دوقلوی 72ساله که یکی در هاوایی که به شدت آفتاب می‌تابد و دیگری در بالتیمور که خبری از آفتاب نیست زندگی می‌کند مشاهده کردند خواهری که در هاوایی زندگی می‌کند چین و چروک‌های بیشتری در اطراف صورت و چشم‌ها و دهان‌اش دارد. تابش نور خورشید به پوست و عدم استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و عینک آفتابی مناسب موجب می‌شود پوست خیلی آسان‌ چروک بر‌دارد.


استرس هم متهم است که تاثیر زیادی بر پیری زودرس دارد حتما شما هم شنیده‌اید که فلانی پس از طلاق‌اش خیلی پیر شده است البته دانشمندان با مردم عادی هم‌عقیده‌اند. آنها می‌گویند استرس و فشار روحی در زندگی مثل طلاق و یا مرگ همسر و مشکلات مالی در خانواده می‌تواند انسان‌ها را زودتر پیر ‌کند. استرس می‌تواند باعث چروک خوردن پوست و به وجود آمدن حلقه‌های سیاه اطراف چشم شود.


چه باید کرد؟


دانشمندان به شما توصیه می‌کنند که اگر دوست دارید زودتر از سن شناسنامه‌ای‌تان پیر نشوید، باید سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. رفتارهای شخصی و اجتماعی‌اهمیت زیادی دارد.
رفتارهای خاصی در زندگی برای پوست حکم سم را دارند و ممکن است شما را در لحظات بسیار کوتاهی پیر کنند. وقتی شما به یک شیوه زندگی سالم‌ خو بگیرید، می‌توانید بمب ساعتی پیری را در چهره خودتان‌ خنثی کنید.

kamyabtareen.com

طنز

 ژاپنی ها به گوساله چه می گویند ؟
 
 - نی نی گاوا !!
 
 » فرق بین عینک و تفنگ چیست ؟
 
 - عینک را می زنند و می بینند ولی تفنگ را می بینند و می زنند
 
 » دندان کرسی چه فایده ای دارد ؟
 
 - در زمستان ما را گرم می کند
 
 » چرا آب هنگام جوشیدن قل قل می کند ؟
 
 - چون میکروبهای آن می سوزند و فریاد می کشند
 
 » اگر قلب کسی ایستاد چه می کنیم ؟
 
 - برایش صندلی می گذاریم
 
 » اگر یک زنبور داخل دهان گربه رود ، گربه چه می گوید ؟
 
 - میوز ...... میوز
 
 » چرا دوچرخه خودش نمی تواند بایستد ؟
 
 - چون خیلی خسته است.
 
 » چطور میشود چهار نفر زیر یک چتر بایستند و خیس نشوند ؟
 
 - وقتی هوا آفتابی باشد.
 
 » چطور می توان یک پرنده را به راحتی کشت ؟
 
 - آن را از بالای صخره به پائین پرتاب می کنیم.
 
 » چرا بعضی ها نمی توانند یخ درست کنند ؟
 
 - چون همیشه دستور العمل تهیه را فراموش می کنن

یک تست ساده و جذاب

سوال اول: شما به طرف خانه کسی که دوست دارید می روید. دو راه برای رسیدن به انجا وجود دارد: ـ یکی کوتاه و مستقیم است که شما را سریع به مقصد می رساند ولی خیلی ساده و خسته کننده است ـ اما راه دوم به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر است ولی پر از مناظر زیبا و جالب است. حال شما کدام راه را برای رسیدن به خانه محبوبتان انتخاب می کنید؟راه کوتاه یا بلند؟ سوال دوم: در راه دو بوته گل رز می بینید .یکی پر از رزهای قرمز و دیگری پر از رزهای سفید.شما تصمیم می گیرید 20 شاخه از رزها را برای او بچینید. چند تا را سفید و چند تا را قرمز انتخاب می کنید (شما می توانید یا همه را یا از ترکیب دو رنگ انتخاب کنید) سوال سوم:با لاخره شما به خانه او می رسید . یکی از افراد خانواده در را بر روی شما باز می کند. شما می توانید از انها بخواهید که دوستتان را صدا بزند. یا اینکه خودتان او را خبر کنید. حالا چکار می کنید؟ سوال چهارم: شما وارد منزل شده به اتاق او می روید ولی کسی انجا نیست.پس تصمیم می گیرید رزها را همان جا بگذارید. ترجیح می دهید انها را لب پنجره بگذارید یا روی تخت؟ سوال پنجم: شب می شود شما و او هر کدام در اتاقهای جداگانه ای می خوابید.صبح زمانی که بیدار شدید به اتاق او می روید:به نظر شما وقتی که انجا می روید او خواب است یا بیدار؟ سوال اخر: وقت برگشتن به خانه است ایا راه کوتاه و ساده را انتخاب می کنید؟ یا ترجیح می دهید از راه طولانی و جالب تر بوید؟ ……………………………. جواب ها جواب سوال اول: جاده نشان دهنده عشق است اگر راه کوتاه را انتخاب کرده اید.زود و اسان عاشق می شوید. ولی اگر راه طولانی را انتخاب کردهاید به اسانی عاشق نمی شوید. جواب سوال دوم: تعدا رزهای قمز نشان دهنده ان است که در یک رابطه چقدر از خودتان مایه می گذاریدو تعداد رزهای سفید برعکس نشان می دهد که شما چقدر در ان رابطه از طرف مقابلتان انتظار محبت دارید.به طور مثال اگر 18 رز قرمز و 2 عدد رز سفید انتخاب کرده اید به معناست که شما 90? محبت می کنید و 10? انتظار محبت از طرف مقابل دارید. جواب سوال سوم: سوال سوم نشان دهنده طرز برخورد شما بامشکلات در یک رابطه است.اگر شما از اعضای خانواده درخواست کرده اید که محبوبتان را صدا بزند به این معناست که شما از مواجه شدن با مشکلات می ترسید و امیدوار هستید که مشکلات به خودی خود حل شوند.ولی اگر خودتان به اتاق رفته اید که او را از حظور خود مطلع کنید این نشان می دهد که شما با مشکلات روبرو می شوید و دوست دارید انها را هر چه زودتر حل کنید. جواب سوال چهارم:محل قرار دادن رزها نشان دهنده اشتیاق شما برای دیدن محبوبتان است. اگر انها را بر روی تخت میگذارید نشان می دهد که دوست دارید او را زیاد ببینید.و اگر انها را لب پنجره قرار می دهید یعنی اگر او را زیاد هم نبینید تحمل می کنید. جواب سوال پنجم: سوال پنجم نشان دهنده تفکر و طرز فکر شما در کاراکتور و شخصیت فرد محبوبتان است.اگر شما او را در حالی که خوابیده است در اتاق می بینید.این به این معنی است که شما او را همانطور که است دوست دارید.و اگر او را بیدار دیده اید یعنی انتظار دارید او مطابق میل شما بشود. جواب سوال اخر:راه بازگشت به خانه نشان دهنده دوام عشق شماست.اگر راه کوتاه را انتخاب کرده اید مدت عاشق بودن و دوست داشتن شما کوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب کرده اید مدت زیادی در عشق خود پایدار خواهید بود

تخم مرغ را نشکنید

هنگام برداشتن تخم مرغ ها از شانه یا کارتن انگشتان خود را مرطوب کنید. این کار از لغزیدن و افتادن تخم مرغ جلوگیری می کند.
برای جلوگیری از شکستن تخم مرغ ها به هنگام آب پز کردن یک لیموی تازه را از وسط نصف کرده روی پوست تخم مرغ ها بمالید.
آب پز کردن تخم مرغ های ترکدار: معمولا با خطر از هم پاشیدن تخم مرغ در آب همراه است که منطره قشنگی هم ندارد. برای پیشگیری از این امر تخم مرغ ترکدار را قبلا درون ورق آلومینیوم قرار داده سر آن را بپیچانید. سپس درون آب بگذارید تا آب پز شود
برای نجات تخم مرغ که در حین پختن در آب ترک می خورد فورا به وسیله یک قاشق آن را خارج کنید و مقدار زیادی نمک روی ترک آن بپاشید و دوباره داخل آب قرار دهید.
این کار باعث بسته شدن ترک می شود و از خارج شدن سفیده تخم مرغ جلوگیری خواهد کرد.

عواقب شانه کردن موهای خیس؟!

یک متخصص پوست و مو اظهار کرد: شانه کردن زیاد موها نه تنها سبب تقویت موها نمی‌شود بلکه باعث ایجاد موخوره در موهای خشک و ضعیف می‌شود.
دکتر آرزو رضایی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: افرادی که خارش شدید در پوست سر خود دارند به دلیل ضربه‌هایی که خارش به پوست سر وارد می‌کند، با آسیب رساندن به ریشه مو باعث ریزش شدیدتر از حالت طبیعی موها و کم پشتی موی سر می‌شوند.

وی ادامه داد: بیماریهای پوست سر و به طور خاص شوره سر از عمده علل خارش پوست سر هستند.

به گفته وی، چربی مو دلیلی بر ریزش موها نمی‌باشد و بهترین راه برای رهایی از چربی بیش از حد موها، شستشوی مکرر با شامپوهای مخصوص موهای چرب با قدرت پاک کنندگی زیاد است که در صورت نیاز شستشوی روزانه نیز توصیه می‌شود.

وی بیشترین علل ریزش موها را مشکلات هورمونی و مسائل ارثی عنوان کرد و افزود: بعضی از داروها همچون داروهای هورمونی و شیمی درمانی نیز باعث ریزش مو می‌شوند.

دکتر رضایی اظهار کرد: افزایش هورمونهای مردانه در زنان به دلیل بیماریهای تخمدان، بیماریهای غده تیروئید، بیماریهای غده فوق کلیه و بیماریهای غده هیپوفیز از عوامل شایع ریزش مو هستند که در دوران یائسگی به دلیل کاهش هورمونهای زنانگی و افزایش هورمونهای مردانگی، ریزش موها ملموس‌تر می‌شود.

این متخصص پوست و مو علل دیگر ریزش مو در زنان را بعد از زایمان و دوران شیردهی عنوان کرد و افزود: این نوع ریزش به طور طبیعی 3 ماه بعد از زایمان، بیشتر از حد عادی می‌شود، در حالی که در دوران بارداری رشد موها زیاد شده و ریزش موها کم می‌شود.

وی با اشاره به ریزش فصلی مو در اواخر زمستان تا اوایل بهار و اواخر تابستان تا اوایل پاییز افزود: این نوع ریزش مو به طور طبیعی در برخی افراد بروز می‌کند که جای هیچ گونه نگرانی نداشته و موقتی است.

وی افزود: نرم کننده‌ها و ژل هیچ گونه آسیبی به مو نمی‌رسانند به طوری که افراد دارای موهای خشک و شکننده، باید از نرم کننده استفاده کنند که درغیراین صورت شکنندگی و موخوره باعث کم پشتی موها می‌شود

فواید بوسه در روابط زناشویی


اگر چشم مدخل روح باشد، آنوقت میتوان گفت که لب هم راهرو ذهن اسـت. مــا افکار خود را با یک لبخند انتقال می دهیم، عشق را در کلمـات می گنجانیم و علایق خود را با بوسه ابراز می نماییم. در یک بوسه مطالب عمیقی وجود دارد که بیان آن ها فرای لغات و کلمات است.


نـویسنده کتاب "عشق و رابـطه جنسی"، دکتــر جان فری مـعتقد است: "بوسیدن هنر است و نشان دهنده یک نوع بیان فردی و کاملاً شخصی از عشق و محبت می باشد."


بوسه زمانی ایجاد می شود که زوجین برای اولین بار به هم نزدیک می شوند، پس کاملاً طبیعی است که دو طرف کمی مضطرب شده و عصبی شوند.


از یک منبع با نویسنده بی نام"کتاب بوسه ها" اینطور برداشت می شود که: "بوسه یک عمل کاملاً دو طرفه بوده؛ تا ندهید نمی توانید بگیرید و بالعکس."

ادامه مطلب ...

مسابقات احمقانه

دشوارترین مسابقه غیر حرفه ای دنیا که با حضور بیش از 600 نفر برگزار شد! شرکت کنندگان باید از مسیر های بسیار دشوار و طاقت فرسا در سریعترین زمان ممکن عبور میکردند.
ادامه مطلب ...