همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

یکی از زیباترین زنان انگلیس در عراق می‌جنگد+عکس



یکی از زیباترین زنان انگلیس در عراق می‌جنگد+عکس



کاترینا هاوج 22 ساله در مسابقه زیباترین زن انگلیس مقام دوم را کسب کرده است. هاوج مدتی نیز در...
این سرباز زن انگلیسی که به باربی جنگجو مشهور است. در یکی از فروشگاه های مشهور انگلیس
مدل لباس شده است

 

 

.


فروشگاه la senzas از این سرباز انگلیسی در راستای یک طرح تبلیغاتی و به منظور ترغیب سربازان و کارمندان ارتش به خرید از این فروشگاه، از این سرباز انگلیسی دعوت به همکاری کرده است.

این سرباز 22 ساله اینگلیسی که کاترینا هاوج نام دارد، است مقام دوم را در مسابقه زیباترین زن انگلیس کسب کرده است. هاوج مدتی نیز در عراق خدمت کرده و نشان شجاعت دریافت کرده است.

چند درس مهم زندگی که حتما باید یاد بگیری ! (طنز)درس3

درس سوم:

یه زوج ۶۰ ساله به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ازدواجشون رفته بودند بیرون که یه جشن کوچیک دو نفره بگیرن.
وقتی توی پارک زیر یه درخت نشسته بودند یهو یه فرشته کوچیک خوشگل جلوشون ظاهر شد و گفت: چون شما همیشه یه زوج فوق العاده بودین و تمام مدت به همدیگه وفادار بودین من برای هر کدوم از شما یه دونه آرزو برآورده میکنم!
زن از خوشحالی پرید بالا و گفت:
! چه عالی! من میخوام همراه شوهرم به یه سفر دور دنیا بریم
فرشته چوب جادوییش رو تکون داد و پوف! دو تا بلیط درجه اول برای بهترین تور مسافرتی دور دنیا توی دستهای زن ظاهر شد !
حالا نوبت شوهر بود که آرزو کنه .
مرد چند لحظه فکر کرد و گفت:
… این خیلی رمانتیکه ولی چنین بخت و شانسی فقط یه بار توی زندگی آدم پیش میاد
! بنابراین خیلی متاسفم عزیزم آرزوی من اینه که یه همسری داشته باشم که ۳۰ سال از من کوچیکتر باشه
زن و فرشته جا خوردند و خیلی دلخور شدند. ولی آرزو آرزوئه و باید برآورده بشه.
فرشته چوب جادوییش رو تکون داد و پوف! مرد ۹۰ سالش شد !!!


نتیجه اخلاقی: مردها ممکنه زرنگ و بدجنس باشند ، ولی فرشته ها زن هستند !!!

مخاطبان «مختارنامه» کربلایی میشوند

وهب یکی از شهدای کربلا است که در این سریال در کنار داستان «زهیر بن قین» در مختارنامه مورد توجه کارگردان سریال قرار گرفته است. او جنگجوی قابلی بوده و در جنگ سواره هیچ کس حریفش نبوده است. او با نیزه می جنگیده و اشقیاء برای اینکه کار او را یکسره کنند، پاهای اسبش را قطع می کنند و بعد از سقوط او از روی اسب، او با شمشیر و خنجر به جنگ خود ادامه می دهد تا در نهایت شهید می شود. پس از آن هم اشقیاء جنازه او را بر صلیب می کشند.
مخاطبان سریال مختارنامه جمعه این هفته با پخش قسمت هفدهم این سریال تلویزیونی دوباره به «کربلا» می روند.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی این پروژه تلویزیونی، داستان «وهب نصرانی» در این قسمت از سریال مختارنامه در 22 دقیقه روایت خواهد شد. «رز رضوی» در نقش همسر و «بهناز توکلی» در نقش مادر وهب بازیگرانی هستند که در این قسمت مقابل دوربین خواهند رفت.

وهب یکی از شهدای کربلا است که در این سریال در کنار داستان «زهیر بن قین» در مختارنامه مورد توجه کارگردان سریال قرار گرفته است. او جنگجوی قابلی بوده و در جنگ سواره هیچ کس حریفش نبوده است. او با نیزه می جنگیده و اشقیاء برای اینکه کار او را یکسره کنند، پاهای اسبش را قطع می کنند و بعد از سقوط او از روی اسب، او با شمشیر و خنجر به جنگ خود ادامه می دهد تا در نهایت شهید می شود. پس از آن هم اشقیاء جنازه او را بر صلیب می کشند.

در کنار روایت این داستان، مخاطبان سریال مختارنامه شاهد بازگشت مختار به لفقا و دیدار او با خانواده اش خواهند بود. بخش هایی از داستان نیز در کوفه روایت خواهد شد.

ستاره اسکندری درفروشگاه لباسش+ عکس

مان‌: چه قدر به هنر بافت لباس و پارچه علاقه دارید؟

ستاره اسکندری: خوب من به پیشنهاد دوستانم وارد این کار شدم و خیلی علاقه مند شدم تا ادامه بدهم و حتی خواهرم لاله را هم وارد این کار کردم ولی من بیشتر در فروشگاه و در کارگاه دوخت حضور دارم.

شما در طراحی ها هم کمک می کنید؟
ستاره اسکندری:تا الان دو نفر از بچه های طراح لباس همراهی مان کرده اند,خانم آوا عربشاهی که طراح لباس شناخته شده ای در عرصه تئاتر است و من دوست داشتم در طرح های لباس ها از او کمک زیادی بگیرم و همچنین خانم هدی حامدی نیز در طرح ها به ما کمک کرده است و من هم سعی می کنم ایده ها و طرح های جدید را به این دو همکار عزیز نشان بدهم تا پس از رفع ایرادها ,طرح ها را اجرایی کنیم.
 

قیمت لباس ها در حال حاضر چطور است؟
ستاره اسکندری:خوب فروشگاه ما به دلیل آنکه بیشتر لباس ها دست بافت و اختصاصی دارد کمی در قیمت گذاری لباس ها کمی فرق می گذارد به همین دلیل این لباس ها مشتری خودشان را می طلبد(با خنده)

آیا بچه های عرصه سینما از فروشگاه شما دیدن و خرید کرده اند؟
ستاره اسکندری:بله تقریبا اکثریت بازیگران خانم به فروشگاه ما آمده‌اند و خیلی هم استقبال کرده اند.

چگونه یک زن را خوشحال کنیم؟ !!!! ...

برای خوشحال کردن یک زن ، یک مرد فقط نیاز دارد که این موارد باشد :

1. یک دوست
2. یک همدم
3. یک عاشق
4. یک برادر
5. یک پدر
6. یک استاد
7. یک سرآشپز
8. یک الکتریسین
9. یک نجار
10. یک لوله کش
11. یک مکانیک
13. یک متخصص چیدمان داخلی منزل
15. یک متخصص مد
16. یک روانشناس
17. یک دفع کننده آفات
18. یک روانپزشک
19. یک شفا دهنده
20. یک شنونده خوب
21.. یک سازمان دهنده
22. یک پدر خوب
23. خیلی تمیز
24. دلسوز
25. ورزشکار
26. گرم
27. مواظب
28. شجاع
29. باهوش
30. بانمک
31. خلاق
32. مهربان
33. قوی
34. فهمیده
35. بردبار
36. محتاط
37. بلند همت
38. با استعداد
39. پر جرأت
40. مصمم
41. صادق
42. قابل اعتماد
43. پر حرارت

بدون فراموش کردن :
44. تعریف کردن مرتب از او
45. عشق ورزیدن به خرید
46. درستکار بودن
47. بسیار پولدار بودن
48. تنش ایجاد نکردن برای او
49. نگاه نکردن به بقیه دختران

و در همان حال، شما باید :
50. توجه زیادی به او بکنید، و انتظار کمتری برای خود داشته باشید
51. زمان زیادی به او بدهید، مخصوصاً زمان برای خودش
52. اجازه رفتن به مکانهای زیادی را به او بدهید، هیچگاه نگران نباشید او کجا می رود.

53. هیچگاه فراموش نکنید :
بسیار مهم است
* سالروز تولد*
* سالروز ازدواج*
* قرارهایی که او می گذارد*

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم :
1. تنهایش بگذارید!!!!

چند درس مهم زندگی که حتما باید یاد بگیری ! (طنز) درس۲

درس دوم :

توی اتاق رختکن کلوپ گلف ، وقتی همه آقایون جمع بودند یهو یه موبایل روی یه نیمکت شروع میکنه به زنگ زدن.
مردی که نزدیک موبایل نشسته بود دکمه اسپیکر موبایل رو فشار میده و شروع می کنه به صحبت.
بقیه آقایون هم مشغول گوش کردن به این مکالمه میشن …
مرد: الو؟
صدای زن اونطرف خط: الو سلام عزیزم. تو هنوز توی کلوپ هستی؟
مرد: آره !
زن: من توی فروشگاه بزرگ هستم
اینجا یه کت چرمی خوشگل دیدم که فقط ۱۰۰۰ دلاره! اشکالی نداره اگه بخرمش؟
مرد : نه. اگه اونقدر دوستش داری اشکالی نداره!
زن: من یه سری هم به نمایشگاه مرسدس بنز زدم و مدلهای جدید ۲۰۰۶ رو دیدم… یکیشون خیلی قشنگ بود قیمتش ۲۶۰۰۰۰ دلار بود !
مرد: باشه. ولی با این قیمت سعی کن ماشین رو با تمام امکانات جانبی بخری !
زن: عالیه. اوه یه چیز دیگه اون خونه ای رو که قبلا میخواستیم بخریم دوباره توی بنگاه گذاشتن برای فروش. میگن ۹۵۰۰۰۰ دلاره
مرد: خب… برو تا فروخته نشده پولشو بده. ولی سعی کن ۹۰۰۰۰۰ دلار بیشتر ندی !!!
زن: خیلی خوبه. بعدا می بینمت عزیزم.. خداحافظ
مرد: خداحافظ
بعدش مرد یه نگاهی به آقایونی که با حسرت نگاهش میکردن میندازه و میگه: کسی نمیدونه که این موبایل مال کیه ؟!


نتیجه اخلاقی: هیچوقت موبایلتونو جایی جا نذارین !!!

فواید 15 دقیقه خندیدن

کتر هالی اندرسون از انستیتوی قلب رولندو پرلمن در نیویورک با اشاره به این که در حدود 58 میلیون آمریکایی از بیماریهای قلبی رنج می‌برند، تاکید کرد که خنده، خواب و توجه به اندازه کمر در پیشگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی نقش اساسی دارد.

وی در این خصوص اظهار داشت: خندیدن 15 دقیقه‌ای برابر با 30 دقیقه تمرین هوازی است و چنین کنشی می‌تواند در کاهش درد و نگرانی، بهبود کارکرد قلب و عروق و افزایش سطح هورمونهای مفید مغز نقش داشته باشد.

این متخصص همچنین تاکید دارد که کمبود خواب منجر به افزایش فشار خون و استرس شده، اشتها را افزایش و سرعت متابولیسم را کاهش می‌دهد و در نهایت تواناییهای شناختی را نیز تنزل می‌بخشد.

دکتر اندرسون معتقد است که توجه به اندازه کمر مهمتر از توجه به افزایش وزن به طور کلی در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی است، زیرا ارتباط بیشتری با افزایش فشار خون و کلسترول از یک سو و امکان بروز بیماری دیابت از سوی دیگر دارد.

وی در پایان آگاهی از اندازه نرمال فشار خون، کلسترول و تری گلیسرید و پیاده روی 20 تا 30 دقیقه‌ای در طول روز را از دیگر شیوه‌های مهم پیشگیری از بیماریهای قلبی عنوان می‌کند.

به موقع بگو "دوستت دارم"

..
U Blushed.. U Look Down And Smile

وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...

When U Were 20 Yrs Old, I Said I Love U...
U Put Ur Head On My Shoulder And
 Hold My Hand...
Afraid That I Might Dissapear...

وقتی که 20 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم

سرت رو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از این که منو از دست بدی وحشت داشتی

When U Were 25 Yrs OldI Said I Love U...

U Prepare Breakfast And Serve It In Front Of Me

And Kiss My Forhead

N Said :"U Better Be Quick, Is''''s Gonna Be Late.."

وقتی که 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ..

صبحانه مو آماده کردی وبرام آوردی  ..پیشونیم رو بوسیدی و

گفتی بهتره عجله کنی ..داره دیرت می شه

When U Were 30 Yrs OldI Said I Love U...
U Said: "If U Really Love Me, Please Come
 Back Early After Work.."

وقتی 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتی اگه راستی راستی دوستم داری

.بعد از کارت زود بیا خونه

When U Were 40 Yrs OldI Said I Love U...
U Were Cleaning The Dining Table And Said
: "Ok Dear,
But It''''s Time For
U To Help Our Child With His/Her Revision.."

وقتی  40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستت دارم

تو داشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی .باشه عزیزم ولی الان وقت اینه که بری

تو درسها  به بچه مون کمک کنی

When U Were 50 Yrs OldI Said I Love U..
U Were Knitting And U Laugh At Me

وقتی  که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم  تو همونجور که بافتنی می بافتی

بهم نکاه کردی و خندیدی

When U Were 60 Yrs OldI Said I Love U...
U Smile At Me

وقتی  60 سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی...

When U Were 70 Yrs OldI Said I Love U...
We Sitting On The Rocking Chair With Our
 Glasses On..

I''''M Reading Your Love Letter That U Sent To Me 50 Yrs Ago..
With Our Hand Crossing Together

وقتی که 70 ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم در حالی که روی صندلی راحتیمون نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سال پیش برای من نوشته بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود

When U Were 80 Yrs OldU Said U Love Me!
I Didn''''t Say Anything But Cried...

وقتی  که 80 سالت شد ..این تو بودی که گفتی که من رو دوست داری..

نتونستم چیزی بگم ..فقط اشک در چشمام جمع شد

That Day Must Be The Happiest Day Of My Life!
Because U Said U Love Me !!!

اون روز بهترین روز زندگی من بود ..چون تو هم گفتی که منو دوست داری

to tell someone how much you love,
how much you care.
Because when they''''re gone,
no matter how loud you shout and cry,
they won''''t hear you anymore

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری

و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی

چون زمانی که از دستش بدی،

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی

اون دیگر صدایت را نخواهد شنید

ارسال از محسن

چند درس مهم زندگی که حتما باید یاد بگیری ! (طنز)

رس ماقبل اول:اگه میخوای امروز کلی شاد باشی و بخندی حتما تا ته این مطلب رو بخون


درس اول :

یه روز مسوول فروش ، منشی دفتر ، و مدیر شرکت برای ناهار به سمت سلف قدم می زدند…
یهو یه چراغ جادو روی زمین پیدا می کنن و روی اون رو مالش میدن و جن چراغ ظاهر میشه…
جن میگه: من برای هر کدوم از شما یک آرزو برآورده می کنم…
منشی می پره جلو و میگه: اول من ، اول من!
من می خوام که توی باهاماس باشم ، سوار یه قایق بادبانی شیک باشم و هیچ نگرانی و غمی از دنیا نداشته باشم !
پوووف! منشی ناپدید میشه ……
! بعد مسوول فروش می پره جلو و میگه: حالا من ، حالا من
من می خوام توی هاوایی کنار ساحل لم بدم ، یه ماساژور شخصی و یه منبع بی انتهای نوشیدنی ! داشته باشم و تمام عمرم حال کنم …
پوووف! مسوول فروش هم ناپدید میشه…
بعد جن به مدیر میگه: حالا نوبت توئه…
مدیر میگه: من می خوام که اون دو تا هر دوشون بعد از ناهار توی شرکت باشن !!!


نتیجه : اخلاقی اینکه همیشه اجازه بده که رئیست اول صحبت کنه !

ادامه دارد.....

توهم عمل جنسی چه می کند؟

نباید تنها باشم، مشاور گفته نباید تنها بمانم، فیلمها و عکسهای تحریک کننده نباید ببینم، باید ذهنم را معطوف به چیزهای دیگر کنم، به محض اینکه همه از خانه می روند بیرون مثل پرنده ای که در قفس باشد خودم را به در و دیوار می زنم، من نمی خواهم تحریک بشوم، خسته شده ام.

مى دانیم جوانى دوران «بحران» غرائز مخصوصاً «غریزه جنسى» است. این غریزه اگر به صورت صحیحى رهبرى نگردد خرد کننده ترین ضربه را بر پایه خوشبختى و سعادت جوانان خواهد زد، و سرنوشت آنها را به کلى دگرگون خواهد ساخت.

به گزارش رهوا و به نقل از نظام آباد- رضا نصرت پور - یکی از مهمترین مسائل و انحراف جنسی  که جوانان با آن رو به رو هستند و معمولا راه های مقابله با آن را نمی دانند «استمنا» است. بیماری غیر قابل انکار که به سرعت  شکل «اعتیاد» به خود مى گیرد، اعتیادى ریشه دار و کشنده تا آن جا که گاه در یک روز چندین بار دامان مرتکبین خود را آلوده مى سازد،و حتّى طبق اعتراف صریح بعضى از مبتلایان گاهى کارشان به جایى مى رسد که تنها با «تصوّر و فکر»! بدون هیچ گونه عمل دیگر مایع مخصوص از آنها دفع مى گردد.

ولى از آن خطرناک تر یأس و نومیدى از مبارزه با این اعتیاد است، زیرا این نومیدى بزرگ ترین سدّ راه نجات مبتلایان خواهد شد و واکنش هاى فوق العاده نامطلوب روحى در آنها ایجاد خودهد کرد، مبتلایان باید اطمینان کامل داشته باشند که اگر بخواهند مى توانند در مبارزه با این عادت شوم پیروز گردند، و حتّى عمده آثار آن را از وجود خود برچینند، خواه دوران این مبارزه کوتاه یا طولانى باشد.

کسانى که از چنگال این عادات شوم نجات یافته اند باید قدر پاکى خود را بدانند، و در حفظ آن نهایت مراقبت را بنمایند، از هر گونه وسوسه شیطانى در این راه بپرهیزند، نباید فراموش کنند بسیاری از جوانان هستند که با این معضل دست به گریبانند و راه های فراوانی را جهت ترک عادت پیش گرفته اند و نا موفق بوده اند.

این نکته نیز قابل ذکر است که شرط پیروزى قطعى در مبارزه با هر نوع اعتیاد غلط، اعم از اعتیادهاى خطرناک جنسى یا اعتیادهاى دیگر،  پس از «امیدوارى و اطمینان به پیروزى» داشتن تصمیم قاطع است.

در اینجا به ده نکته که کمک شایانی به ترک این انحراف و بیماری جنسی می کند اشاره می کنیم. ادامه مطلب ...