همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

دردنامه بهنوش بختیاری !

- بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار دردنامه‌ای از شایعه‌هایی که اخیرا درمورد او منتشر شده، انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، متن کامل این یادداشت را در ادامه می‌خوانید.

نمی‌دانم این نوشته را باید چگونه آغاز کنم؟ نمی‌دانم؟! نمی‌دانم باید با اشک شروع کنم یا با بغض یا با فریاد یا ... نمی‌دانم؟! این‌قدر مستاصل و آزرده‌ام که نمی‌دانم چه بگویم. انگار دیگر فقط خداست که صدای ما را می‌شنود. انگار فقط و فقط اوست و همه در گوش‌هایشان پنبه گذاشته‌اند و هرچه می‌خواهند انجام می‌دهند بدون اینکه نگرانی‌ای از عواقبش داشته باشند.

ای‌داد و بیداد. ای داد و بیداد از شمایی که هرچه می‌خواهید می‌کنید و کک‌تان هم نمی‌گزد! ای داد و بی داد از شمایی که بارها خواهش من و امثال من را دیده‌اید و باز هم دوست دارید به زندگی خصوصی ‌ما سرک بکشید! ای داد و بیداد از شمایی که وقتی سوژه‌ای ندارید درباره دیگران دروغ‌پردازی می‌کنید و به این هم فکر نمی‌کنید که این دروغی که از سر تفریح و بی‌خبری گفته‌اید شاید زندگی کسی را به خطر بیندازد.

ای داد و بیداد از شمایی که تفریح‌تان شده به لجن کشیدن عده‌ای که فکر می‌کنید به همین راحتی آمده‌اند شاید ستاره‌ای شده‌اند در رسته کاری خودشان! ای داد و بیداد از شمایی که برای خودتان می‌برید و می‌دوزید و... خدایا لااقل تو صدای دردمند مرا در این روزهای عزیز بشنو به حق همان امام بزرگی که جانش را در راه آرمان‌هایش داد تا امثال من امروز بفهمند که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

دریغ از شمایی که خودتان را پیرو حسین(ع) می‌دانید و برایش عزاداری می‌کنید اما در همان مجالس ما را هم نُقل نَقل خودتان می‌کنید که مثلا شنیده‌ای فلانی را در فلان جا گرفته‌اند و... و انگار نمی‌دانید که ای دل غافل ما اصلا که هستیم که بخواهیم در چنین مجالسی درباره‌مان صحبتی پیش بیاید. ای‌داد و بیداد از شما.

چند سال پیش تعدادی از عکس‌های شخصی و خانوادگی من را مثل خیلی دیگر از هنرپیشه‌ها روی اینترنت گذاشتند و برای هم با گوشی‌های موبایل‌شان بولوتوث کردند و مثلا من را در یک میهمانی دیدند. این که چه؟ این به چه کار شما می‌آید؟ پس ماجرای حریم خصوصی و احترامی که دین ما برای دیگران قائل شده چه می‌شود و هزارتا سئوال دیگر از این دست. خدا می‌داند که این اتفاق چه دردسرهایی را برای من بوجود آورد که الان هم که به یادشان می‌افتم ناراحت می‌شوم.
ادامه مطلب ...

مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز

مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز سه شنبه 30 آذرماه بدین شرح است.

ایران :
معاونان وزارتخانه‌های نیرو و نفت تشریح کردند: قیمت جدید آب، برق و گاز چگونه  محاسبه می‌شود
ارزش داد و ستد بورس به 100 هزار میلیارد تومان رسید
2 پیشنهاد برای زوج و فرد در پایتخت
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد: واریز بنزین حمایتی، امشب
تفاهم:
هدفمندی یارانه‌ها تاثیری در بازار طلا نداشت
مقام معظم رهبری در دیدار امیر قطر: اگر منطقه امن باشد همه کشورهای منطقه سود خواهند بد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایرانی: CNG سهمیه بندی نمی‌شود
محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد شد

جام جم :
خبرهای تازه سخنگوی قوه قضاییه
آرامش در بازار
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: تامین آب شرب در سال آینده دشوار خواهد بود

جوان:
رهبر معظم انقلاب: دادگاه ترور رفیق حریری فرمایشی و حکمش مردود است
انتشار اسناد دخالت منافقین در ترور دانشمندان ایران
سخنگوی قوه قضاییه: مصالح نظام اجازه دهد، همین امروز سران فتنه را محاکمه می‌کنیم

جهان صنعت:

ادامه مطلب ...

فیلم//بلور برف چطور تشکیل می‌شود؟

الگوهای طبیعی تشکیل دانه‌های برف از ابرها هنوز ناشناخته‌‌اند. محققان مؤسسه فناوری کالیفرنیا تلاش کرده‌اند با تولید بلورهای مصنوعی در شرایط کنترل‌شده و استفاده از جریان الکتریکی این قوانین را کشف کنند.

محبوبه عمیدی: تماشای بلور برفی که در آزمایشگاه شکل می‌گیرد، شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما می‌تواند به اندازه تماشای دانه‌های برفی که از آسمان می‌بارند، بیننده را مسحور کند.

بلور برفی که می‌توانید شاهد شکل‌گیری آن در این ویدئو باشید، بخشی از تلاش کنت لیبرچ از مؤسسه فناوری کالیفرنیا برای درک بهتر نحوه شکل‌گیری بلورهای برف در طبیعت است.

به گزارش نیوساینتیست، هنوز هم قوانین اولیه تشکیل دانه‌های برف در طبیعت ناشناخته مانده‌اند. تنها می‌دانیم تشکیل این بلورها از الگوهای بسیار متنوعی پیروی می‌کند که هر یک تابع تغییرات دما و میزان رطوبت محیط خواهند بود. لیبرج و همکارانش تلاش کرده‌اند با به کارگیری یک محفظه با قابلیت کنترل دما و تبدیل مستقیم بخار آب به بلورهای یخ یا فرایند تصعید که در طبیعت صورت می‌گیرد، این قوانین طبیعی را کشف کنند.

براى کمک به رشد این بلور بزرگ منفرد با استفاده از جریان الکتریکی یک سوزن یخی ایجاد شده است. این سوزن یخی مانند پایه‌ای برای نگاه داشتن بلور به کار گرفته شده است. علاوه بر این لیبرچ و همکارانش با ایجاد تغییرات متناوب در میدان الکتریکی درون محفظه موفق شده‌اند اشکال گوناگونی از بلورهای یخ را در شرایط یکسان خلق کنند.

دردسر ملکه زیبایی پس از انتشار عکس در آغوش بودن سربازان امریکایی

ریما فقیه ملکه زیبایی امریکا (لبنانی الاصل) در سال گذشته میلادی بود.
 
 
انتشار عکس‌های وی در حالی که در آغوش تعدادی از سربازان ارتش ایالات متحده آمریکا است با واکنش و اعتراض شدید رسانه های جهان عرب مواجه شده است.
 
 
به گفته رسانه های عربی این عکس به گونه ای گرفته شده که گویا سربازان ارتش آمریکا این چهره عرب را مورد سوء استفاده و هوسرانی خود قرار داده اند

زنان بدون ارایش

خانم ویویان ویلر(Vivian Weeler) با ریشی به طول ۹/۲۷ سانت رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرد.

 عکس: زنی که ریش هایش را کوتاه نکرده است

richard lorenc gives his mum a hug keystonerex عکس: زنی که ریش هایش را کوتاه نکرده است

340x bearded lady 916 01 عکس: زنی که ریش هایش را کوتاه نکرده است

 عکس: زنی که ریش هایش را کوتاه نکرده است

 عکس: زنی که ریش هایش را کوتاه نکرده است


یوزر پسورد نود32 یکشنبه 28 آذر 89

Username: TRIAL-33632565
Password: n65jfv7mat

Username: TRIAL-33069522
Password: 2nx5fxpdhr

Username: TRIAL-33632568
Password: 82ckajfj25

Username: TRIAL-33632564
Password: bxvch67ehd

Username: TRIAL-33632566
Password: 3ccpfp7t2a

Username: TRIAL-33632563
Password: ff5mm4ux82

Username: TRIAL-33160270
Password: 3anjxndva2

Username: TRIAL-33160286
Password: m3hkutavcs

Username: EAV-39145061

Password: he7d76sa5c

Username: EAV-39145062

Password: umdj6xsfts

Username: EAV-39145065

Password: efmm2k5ck3

Username: EAV-39145095

Password: vkvbuctxbp

Username: EAV-39145099

Password: tmcjns63se

Username: EAV-39145122

Password: rrnj43xhek

ادامه مطلب ...

چند خاطره از رضا کیانیان + تصاویر

به گزارش پیمانه به نقل از بولتن سریال مختارنامه که مدتی است پخش آن از شبکه یک سیما آغاز شده است. سریالی که در هر قسمت آن می‌توان یک یا چند بازی درخشان از بازیگران معروف و چهره ایرانی را دید.

 بعد از فریبرز عرب‌نیا، اکبر زنجان‌پور، مهدی فخیم‌‌‌‌زاده، فرهاد اصلانی و... حالا نوبت رضا کیانیان است تا با بازی درخشان خود در نقش «عبدالله بن زبیر»- والی مکه- بینندگان سریال مختارنامه را غافلگیر کند.




بازی کیانیان در نقش عبدالله بن زبیر را می‌توان از چند زاویه بررسی کرد. در نگاه اول آنچه کیانیان را در این نقش دیدنی کرده، نوع گریم اوست که چهر‌ه‌اش را کاملا از چهره واقعی او دور کرده است. تا پیش از این زیاد شنیده بودیم که اکبر عبدی چهره‌ای منحصر به فرد برای گریم دارد. بسیاری از گریمورها چهره او را مانند خمیری می‌دانند که در دست گریمور به هر شکلی در می‌‌آید؛ اما اکنون می‌توان نام رضا کیانیان را در کنار نام عبدی قرار داد.

 اولین بار کیانیان را با قیافه‌ای متفاوت در فیلم «روبان قرمز» دیدیم که نقش «جمعه» را بازی می‌کرد.

گریمور در این فیلم سر او را از ته تراشیده بود و با انتخاب یک عینک پنسی برای او چهره‌اش را از حالت معمولی خارج کرده بود، اما گریم، زمانی معجزه خود را روی چهره کیانیان به نمایش گذاشت که این بازیگر در سریال «دوران سرکشی» نقش یک قاضی را بازی کرد.
ادامه مطلب ...

اینم مرغ چینی که تخم مرغ بولینگی می گذارد

یک کشاورز چینی اعلام کرد که مرغش، تخم مرغی شبیه به استوانه بولینگ گذاشته است.

به گزارش پیمانه به نفل از ایسنا، «ژانگ یونگ فنگ» که اهل منطقه‌ای در جنوب چین است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، گفت:

روز گذشته هنگامی که برای برداشتن تخم مرغ‌ها به آشیانه مرغ‌ها در مزرعه‌ام رفتم، با کمال تعجب متوجه شدم، یکی از مرغ‌هایم تخم مرغی به شکل استوانه بولینگ گذاشته است.

این کشاورز 75 ساله در ادامه به پایگاه اطلاع رسانی تلگراف، گفت: این اولین باری بود که چنین تخم مرغی را می‌دیدم.

تاکنون هیچ کس متوجه نشده، چرا این مرغ خانگی تخم مرغی به این شکل گذاشته است.

بازی بازل

از مجموعه  بازیهای شرکت معظم iWin  می باشد که این بار قصد ما , معرفی بازی فکری Mr. Puzzle و ارائه آن به کاربران گرامی است .
این بازی همانطور که از نامش پیداست بازی فکری چیدمان پازل است که در 2 مرحله جدا قابل انجام است . جهت درست کرده پازل ها از عکسهای زیبای طبیعت ,  حیوانات و اتومبیل های قدیمی و . .  استفاده شده و هر مرحله که پیش می روید بازی جذابتر و مشکل تر می شود .

ادامه مطلب ...

استفاده حرفه‌ای تر از کی‌برد

ابتدا قصد دارم به معرفی چند کلید کاربردی در محیط ویندوز بپردازم که با استفاده از آنها می‌توانید تنها با دو کلید، یکی از برنامه های موجود در ویندوز را فراخوانی کنید. این کلیدها می‌توانند سرعت شما را در کار با کامپیوتر بالاتر ببرند و شما را حرفه ای تر جلوه دهند.

شما می توانید با نگه داشتن کلید WINDOWS و در همان حالت که آن کلید را نگه داشته اید کلید E را بزنید مشاهده می کنید که MY COMPUTER فعال می شود .



با نگه داشتن کلید WINDOWS، کلید D را بزنید مشاهده می کنید که SHOW DESKTOP نمایان می شود. برای آنکه با مفهوم این جمله آشنا شوید قبل از اجرا این ترفند یک پنجره مانند MYCOMPUTER باز داشته باشید. بعد از اجرای این ترفند می بینید که صفحه فعال شما به صورت HIDEN قرار می گیرد.



با نگه داشتن کلید WIDNOWS، کلید R را بزنید مشاهده می کنید که پنجره RUN در سیستم شما اجرا می شود.


با نگه داشتن کلید WINDOWS، کلید F را بزنید مشاهده می کنید که پنجره SEARCH برای شما فعال می شود .


با نگه داشتن کلید WINDOWS، کلید U را بزنید مشاهده می کنید که برنامه UTILITY MANAGER فعال می شود .


اگر همین ترفند را برای سایر کلیدها امتحان کنید خواهید دید که اگر برنامه ای در DESKTOP داشته باشید که ابتدای آن با همان حرفی که شما زده اید شروع شود اجرا می شود.


در بخش دوم به نحوه استفاده از کی‌برد برای سرعت بیشتر در انجام عملیات‌هایSTANDBY ، HIBERNATE ، LOGOFF ، RESTART ، SHUTDOWN و SWITCH USER می پردازیم.


بدین منظور:
برای SHUTDOWN:
برای SHUTDOWN نمودن سیستم با کی‌برد ، ابتدا کلید WINDOWS را فشار داده و پس از نمایش منوی START حرف U انگلیسی را دوبار با اندکی مکث می‌زنیم. خواهید دید که سیستم خاموش می‌شود.


برای RESTART:

برای RESTART نمودن سیستم با کی‌برد، ابتدا کلید WINDOWS را فشار داده و پس از نمایش منوی START این بار کلیدهای U و سپس R را با اندکی مکث بزنید. خواهید دید که سیستم RESTART می‌شود.


برای STANDBY:
برای STANDBY نمودن سیستم با کی‌برد، ابتدا کلید WINDOWS را فشار داده و پس از نمایش منوی START این بار کلیدهای U و سپس S را با اندکی مکث فشار دهید، خواهید دید که سیستم STANDBY می‌شود.


برای HIBERNATE:

برای STANDBY نمودن سیستم با کی‌برد، ابتدا کلید WINDOWS را فشار داده و پس از نمایش منوی START این بار کلیدهای U و سپس H را با اندکی مکث می‌زنیم ، خواهید دید که سیستم HIBERNATE می‌شود.


برای LOGGOFF:
برای LOGGOFF نمودن سیستم با کی‌برد، ابتدا کلید WINDOWS را فشار داده و پس از نمایش منوی START این بار کلید L را دوبار با اندکی مکث می‌زنیم. خواهید دید که سیستم LOGOFF می‌گردد.


برای SWITCH USER:

برای SWITCH USER نمودن سیستم با کی‌برد ، ابتدا کلید WINDOWS را فشار داده و پس از نمایش منوی START این بار کلیدهای L و سپس S را با اندکی مکث می‌زنیم ، خواهید دید که سیستم SWITCH USER می‌گردد

چگونه می توانیم استرس خود را کنترل کنیم؟

استرس دارای اثرات جسمی و روانی است که می تواند احساسات مثبت و منفی در ما پدید آورد. به عنوان یک تأثیر مثبت، استرس می تواند ما را وادار به فعالیت و تحرک کند؛ اما تأثیرات منفی آن ممکن است باعث احساس بی اعتمادی، عصبانیت، بدگمانی و افسردگی شود. افسردگی نیز به نوبه خود می تواند باعث بروز ناراحتی های جسمی مانند انواع درد، مشکلات گوارشی، ناراحتی های پوستی مثل جوش ها، بی خوابی، فشار خون بالا، زخم معده و ناراحتی های قلبی شود.
پس از هر رویداد مهم در زندگی مانند از دست دادن یک عزیز، فرزند دار شدن، ارتقای شغلی، شروع یک ارتباط جدید و ...، نیاز به کسب تعادل خواهیم داشت و حین رسیدن به این تعادل، استرس را تجربه می کنیم. متناسب با واکنش ما در دستیابی به ساختن زندگی، استرس می تواند باعث پیشرفت ما و یا مانع از آن شود.
چگونه می توانیم استرس را از زندگی خود حذف کنیم؟

ادامه مطلب ...

یوزر و پسورد نود 32 در 27 آذر 1389(18 دسامبر 2010

Username: TRIAL-33160270
Password: 3anjxndva2

Username: TRIAL-33069522
Password: 2nx5fxpdhr

Username: TRIAL-33632568
Password: 82ckajfj25

Username: TRIAL-33632564
Password: bxvch67ehd

Username: TRIAL-33632566
Password: 3ccpfp7t2a

Username: TRIAL-33632563
Password: ff5mm4ux82