همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

مختارنامه قسمت امروز امشب35

واحد مرکزی خبر: مخاطبان مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» در نخستین جمعه تابستان شاهد پخش قسمت سی‌و پنجم این سریال خواهند بود.

قسمتی که مهم ترین نکته آن، دچار شدن بخشی از سپاه مختار به تعصب است که در آن مشکلات جبران ناپذیری برای سپاه مختار پیش می آید.

در ابتدای قسمت سی و پنج سریال، جاسوس آل زبیر که نقش او را مسعود میّمی مدیر برنامه ریزی سریال ایفا می کند ـ به دستور احمر بن شمیط گوش، چشم و زبانش بریده و راهی سپاه آل زبیر می شود که دیدن این منظره روحیه سپاهیان آل زبیر را تضعیف می کند و به هم می ریزد.

در این میان «مُهّلب» که همچنان در تلاش برای ایجاد تفرقه میان سپاه مختار است، فردی را برای صلح نزد سپاه مختار می فرستد اما تلاش هایش در ابتدا بی نتیجه می ماند و به مرور به نتیجه می رسد.

در این قسمت مخاطبان شاهد صحنه هایی تکان دهنده از «نبرد حرورا» خواهند بود که در آن «بن کامل» با بازی عنایت شفیعی و «کیان» با بازی رضا رویگری نبردی جانانه می کنند.

صحنه های مربوط به نبرد «حرورا» به دلیل تاکید کارگردان بر وقایع گرایی و نزدیکی به حقیقت، دارای خشونت زیادی است و به همین دلیل توصیه می شود افرادی که بیماری قلبی یا مشکلات عصبی و روحی دارند، قسمت دوم جنگ حرورا را که در بیست دقیقه پایانی قسمت35پخش می شود تماشا نکنند و دیدن این قسمت هم برای کودکان توصیه نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد