همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

طنز ربع پهلوی

اعلام کرده که قصد دارد از طریق «وازکتومی» خودش را مقطوع النسل کند تا فرزندی نداشته باشد که بعد از وی شاه بشود!

گفت: آقا رضا ربع پهلوی به هوادارانش اطمینان داده که اگر شاه بشود، حکومتش را موروثی نخواهد کرد!
گفتم: حیوونکی بدجوری دچار مالیخولیا شده! مگر هیچ احمقی هم پیدا می شود که به فکر شاه شدن ربع پهلوی باشد؟!

گفت: چه عرض کنم؟! موش توی سوراخ نمی رفت جارو هم به دمش بسته بود!
گفتم: حالا چرا اطمینان داده که حکومتش را موروثی نمی کند؟

گفت: اعلام کرده که قصد دارد از طریق «وازکتومی» خودش را مقطوع النسل کند تا فرزندی نداشته باشد که بعد از وی شاه بشود!

گفتم: یارو به رفیقش گفت؛ الان چند روزه که دارم از غصه دق می کنم! رفیقش پرسید؛ چرا؟! مگه چی شده؟! یارو گفت؛ دندونه شونه ام شکسته، رفیقش گفت؛ اینکه غصه نداره! با بقیه دندونه ها سرت رو شونه کن! و یارو گفت؛ آخه اونی که شکست، آخرین دندونه بود! و رفیقش فکری کرد و گفت؛ فلان فلان شده تو که اصلاً مو نداری!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد