همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

شش ابزار جذاب آنلاین و رایگان

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از بهترین ارتباط، در اینترنت هر پدیده ای امکان رشد با سرعت نور را دارد اما یافتن بهترین خدمات اینترنتی کمی مشکل است هر چند قدرت جستجو در فضای وب بسیار بهتر از گذشته شده و امکان جستجوی خدمات روز به روز مفیدتر از گذشته شده اما هنوز هم شنیده ها از دوستان و نزدیکان در مورد خدمات اینترنتی می تواند مطمئن ترین راهنمایی باشد .

Otomata

این وبسایت به کاربران امکان ایجاد ملودی جهت استفاده در تلفن های همراه را می دهد . بدین ترتیب شما می توانید در یک ماتریس ۹×۹ ملودی های زیبایی را برای خود بسازید .

Gumroad

مکانی برای ارائه و فروش آنلاین محصولات کاربران می باشد . هر چیزی که نیاز دارید در اینترنت عرضه و به فروش برسانید را می توانید در عرض چند ثانیه لینک مرتبط با آن را در سایت قرار دهید و برای دوستان و دیگران کاربران به اشتراک بگذارید .

Make a Thumbnail

یک سایت بسیار کاربردی که به کاربران امکان ایجاد عکس های مختلف را به صورت Tumbnail می دهد . با این سایت دیگر نیازی نیست که تصاویر خود را در برنامه های مختلف Resize کنید .

QuickForget

یک سرویس خدمات دهنده آنلاین جهت ذخیره و آپلود فایلهای در سریع ترین زمان ممکن که به کاربر امکان می دهد فایلهای خود را در مجموعه ای محدود ( زمان و سایز ) ذخیره و به نمایش بگذارد .

vintageJS

از طریق این سایت شما می توانید محصولات خود را همراه با عکس و اطلاعات مرتبط برای دوستان خود  در فیس بوک ، توییتر و … به اشتراک بگذارید .

Filebird

این وبسایت عالی کلیه امور ذخیره سازی در سایت های معتبر را برای کاربر در یک جا فراهم می کند . فقط کافی است شما تعیین کنید که در کدام سرویس دلخواه می خواهید فایلتان را آپلود کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:40 http://www.rezaasdife.blogfa.com

لینک من این است لینک تو کدام است منتظر نظر شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد