همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

نقشه آنلاین ترافیک تهران را روی گوشی خود داشته باشید

گر شما از اهالی تهران باشید قطعا علاقه ای به ترافیک ندارید. در این پست قصد داریم راهی را به شما معرفی کنیم که اگر با ماشین خود در حال رانندگی بودید با کمک موبایل خود کم ترافیک ترین و البته گاهی پرترافیک‌ترین (!) مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنید.
این پست به دو بخش تقسیم میشه بخش اول معرفی اپلیکیشن تهران ترافیک برای گوشی های آیفون و همینطور آی ‌پاد که با نصب آن روی آی پاد یا آیفون خود می توانید در هر لحظه از ترافیک تمامی بزرگراه های و بخش های مختلف تهران به صورت آنلاین باخبر شوید.


این اپلیکیشن رایگان که Tehran Traffic نام دارد از طریق GPRS یا وایرلس آیفون یا آی‌پاد شما به روز شده و می توانید آخرین نقشه ترافیکی تهران را , روی گوشی خود مشاهده کنید. برای دریافت این برنامه می توانید از این لینک استفاده کنید یا در App Store آیفون یا آی پاد خود نام Tehran Traffic را سرچ و مستقیما دانلود کنید.
اما افرادی که آیفون ندارند نیز می توانند تنها با زدن لینک http://tinyurl.com/tehranz در مرورگر گوشی‌شان ( ترجیحا اپرامینی ) آخرین نقشه ترافیکی تهران را به صورت آنلاین مشاهده کنند.
امیدوارم با استفاده از این اپلیکیشن و این سایت هیچوقت در ترافیک نمانید و البته اگر هم لازم بود از مسیرهای پرترافیک رفت و آمد کنید !
منبع: میلاد
به نقل از پارسینه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد