همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

18 زنگ موبایل


1- قسمتی از آهنگ بسیار زیبای انریکو

2- قسمتی از آهنگ با کلام جیبسی کینگ

3- یه زنگ آروم که با گیتار زده شده

4- یه زنگ گیتار دیگه که قبلا زنگ خودم بود

5- یه زنگ بسیار زیبا که با گیتار زده شده

6- زنگ قشنگی با گیتار !!

7- اینم یه زنگ با کلاس آروم

8- زنگ بسیار زیبا و قشنگ که پیشنهاد میکنم حتما بگیرید

9- اینم یه زنگ با حال که امکان نداره جایی شنیده باشید

10- یه زنگ با کلام از یه آهنگ ایرانی

11- قسمتی از آهنگ Despina که محسن یگانه از روش خونده بود

12- اینم یه زنگ بسیار بسیار بسیار زیبا

13- زنگی جالب و قشنگ ( من که خوشم اومد )

14- زنگی زیبا که با پیانو زده شده 1

15- زنگی زیبا که با پیانو زده شده 2

16- اینم یه زنگ با کلام از آهنگ رویای پاک که من خیلی با آهنگش حال میکنم

17- زنگی تند که با گیتار زده شده

18- زنگی زیبا به صوت ترنس

توجه : برای دانلود زنگ ها روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و روی Save target as کلیک نمایید .


  



  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد