همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

جک های غضنفری


به غضنفر میگن این شعر از کیه : سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگزمیگه نمیدونم یه راهنمائی بکنید.... میگن اسم شاعر تو خود شعره میگه : اهان فهمیدم .. جواد نکونام

غضنفر میره دستشوئی زنونه میگیرنش میگن : مگه کوری نمیبینی زنونست؟ میگه من چکار کنم اینجا نوشته: زنا، نه! اونطرف هم نوشته: مردا، نه

سره سفره عقد عروس بله نمی گفته. داماد یکم فکر میکنه و با صدای بلند می گه: عمو زنجیر باف

غضنفرشب عروسیش پشت به عروس میخوابه عروس میگه چرا اینجوری میکنی؟؟؟میگه: ازدواج کردم این کثافت کاری هارو بزارم کنار

غضنفرزنش دو قلو می زاد به دکتره میگه: دکتر ارزون حساب کن جفتشو ببرم

غنضنفر اول محرم پشت ماشینش می نویسه: "خیلی از دستت دلخورم یزید

غضنفر چربى خون داشته, دکتربهش میگه: روزى ٦ کیلومتر راه برو! بعد از۳ ماه زنگ میزنه میگه: من الان لب مرزم چه کار کنم

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!!غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!!پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین

یارانه ی محبت هاتو قطع نکن ، من زیر خط فقر مهربونیاتم

مهریه در سال ١٣٩٠ : ١٢٤ نان سنگک طرح قدیم

به غضنفرمیگن یه میوه شیرین و آبدار نام ببر. میگه: خیار. میگن خیار
کجاش شیرین و آبداره؟! میگه با چائی شیرین بخور نظرت عوض میشه

تهرانیه واسه اصفاهانیه تعریف میکرده: رفتم خونه دوست دخترم، داشت ظرف میشست، بغلش کردم بردمش تو اتاق خواب،
اصفهانیه میگه: آآآآآآآآ شیری آبم وازززز؟؟؟؟

یارو میره نونوایی میپرسه این نونا چنده شاطر بهش قیمت میده! یارو میگه
حالا ما بریم یه دوری بزنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:30 http://www.starman1.blogsky.com

عالی بود
حتما بهم سر بزن

چشم

شاهین شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:15

جالب بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد