همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

مردی که با کمک ملاقه از چنگال ببر نجات یافت

زنی در منطقه‌ای جنگلی در مالزی با استفاده از یک ملاقه چوبی بزرگ موفق به فرار دادن ببری شد که به شوهرش حمله کرده بود.

مردی که با کمک ملاقه از چنگال ببر نجات یافت

 

 

به گزارش فارس، مقام های پلیس مالزی اعلام کرده اند که این ببر در حالی به «تامبون گیدو» حمله کرده که وی برای شکار سنجاب در نزدیکی خانه اش به جنگل رفته بوده است.

هان همسر 55 ساله تامبون وقتی صدای فریادهای او را می شنود به سمت ببر یورش برده و با ملاقه بزرگ آشپزخانه ضرباتی را به سر ببر وارد می کند که منجر به فرار حیوان می شود.

«تامبون» در بیمارستانی به دلیل جراحات وارده به صورت و پاهایش تحت درمان است. وی به رسانه های مالزی گفته که در ابتدا سعی کرده بوده با بالا رفتن از یک درخت فرار کند اما ببر او را پایین کشیده است.

وی گفت: خیلی وحشت کرده بودم و با تمام قدرتم سعی کردم به صورت حیوان مشت بزنم اما او تکان نخورد. مجبور بودم برای اینکه آرواره هایش را از خودم دور نگهدارم با ببر کشتی بگیرم و اگر همسرم به دادم نرسیده بود با پنجه هایش من را کشته بود.

مقام های محیط زیست ایالتی اعلام کرده اند که قصد دارند رد ببر را پیگیری کرده و این حیوان را به مناطق میانی جنگل که ساکنان کمی دارد هدایت کنند.


منبع:جام جم آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد