همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

گلچینی از «یادگاری»؛ جدیدترین آلبوم رضا صادقی

 آلبوم «یادگاری» با صدای رضا صادقی اسفند ماه سال جاری توسط شرکت ایران‌گام منتشر خواهد شد.
 صادقی ضمن اعلام این خبر درباره آلبوم «یادگاری» گفت: «90 درصد کارهای مربوط به قطعات این آلبوم اعم از ترانه،‌ملودی و تنظیم توسط خودم انجام شده است….
همچنین  سه ترانه زیبا از مرجان زنگنه، مریم اسدی و یاحا کاشانی در این آلبوم وجود دارد. سه تن از هنرمند‌های خوب کشورمان یعنی دکتر چراغعلی، انوش تقوی و کوشان حداد هم ملودی و تنظیم‌هایی در این آلبوم دارند.»
رضا صادقی ادامه داد: «بقه قطعات آلبوم در واقع کار من است اما باید این نکته را هم ذکر کنم که در کلیه مراحل تولید این آلبوم یک دوست خیلی خوب به نام معین راهبر در کنار من حضور داشت. همچنین مراحل ضبط و میکس و مسترینگ کار هم در استدیو شخصی پویا نیکپور انجام شد که جا دارد از پویا هم بسیار تشکر کنم.»
وی افزود: «برای این‌کار دو سال زحمت کشیدم. این آلبوم از آلبوم قبلی متفاوت است و فضا و نگاه دیگری دارد. در این آلبوم شعر‌هایی استفاده شده که بسیار ساه و روان است و دچار کلمات پیچیده نشده‌ام. وقت زیادی برای این کار گذاشته‌ام اما این وقت زیاد دلیل بر خوب بودن نیست. من سعی‌ام را برای خوب شدن کار کرده‌ام و تلاش زیادی هم کرده‌ام حالا چقدر موفق باشد باید منتشر شود و بعد نظر داد.»
رضا صادقی قرار است چندی دیگر در مجلل‌ترین سالن کنسرت مالزی روی صحنه برود.
 
توجه: صبر کنید تا لود شود تا گوش کنید
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد