همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

کلاه قرمزی دوباره به تلویزیون می‌آید

ایسنا: مجموعه «کلاه قرمزی 4 » کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به تهیه کنندگی حمید مدرسی برای پخش در نوروز 90 تهیه وتولید می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، «مجموعه کلاه قرمزی 4» که در سال گذشته توانست رکورد بیشترین تماشاچی برنامه ها را از آن خود کند پیش بینی می شود در سال جدید نیز بتواند گوی سبقت را از سایر برنامه های نوروزی برباید.

این مجموعه با دکور و عروسک های جدید و مهمانان متفاوت با تلاش های ایرج طهماسب، حمید جبلی و حمایتها و نظارت مدیران شبکه با کیفیتی بالا و مطلوبتر از دو سال قبل تولید و روی آنتن خواهد رفت.

«کلاه قرمزی 4» در 16 قسمت تهیه می شود که دو قسمت آن در 27 و 28 اسفند روی آنتن می رود و ادامه قسمتهای آن نیز با آغاز نوروز 90 از شبکه دو پخش خواهد شد.

***«جایی نزدیک آسمان» در شبکه دو

فیلم داستانی «جایی نزدیک آسمان» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین حبیبی خلیفه لو 13بهمن از شبکه دو سیما پخش می شود.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی حسین خلیفه لو است که فیلمنامه آن به قلم حسین قاسمی جامی به نگارش در آمده است.«جایی نزدیک آسمان» روایت داستان زندگی کودکی است که علاقه شدیدی به اسب خود دارد و حتی با وجود وضعیت مالی نامناسب که برای خانواده اش ایجاد شده حاضر به فروش اسبش نیست و ....

این فیلم در استان گیلان تصویربرداری شده و فرهاد حاصلخیز، میلاد بی خیش، مرضیه گوهری و جمعی از بازیگران استان گیلان در «جایی نزدیک آسمان» به ایفای نقش پرداختند.

فیلم «جایی نزدیک آسمان» چهارشنبه 13 بهمن ساعت 21 و 30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

سایر عوامل آن عبارتند از:

مشاور کارگردان: حسین قاسمی جامی

برنامه ریز و طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی

صدا و ترکیب صدا: محمد قمی

مدیر تصویربرداری: احسان اسکندری

دستیار کارگردان و بازیگردان: وحید بخشی

مدیر تولید: قاسم کریمی

آهنگساز: ایرج مشعوف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد