همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

6 تا از بهترین آنتی ویروس های آنلاین و رایگان

آیا به صورت روزانه فایل های زیادی را که در لپ تاب یا کامپیوتر شخصی خود دارید به دوستان خود ارسال می کنید و یا از دیگران یا سایت های اینترنتی فایل دانلود می کنید ؟ در بین این فایل ها مطمئاً هستید که هیچ ویروس یا بد افزاری به آن نچسبیده است تا موجب خرابی و نا امن شدن سیستم شما و یا دوستان شما باشد ؟ سریع ترین راه امتحان فایل ها در این مورد چیست ؟ در این مطلب از آی تی گشت به معرفی 6 آنتی ویروس که به صورت آنلاین می توانند فایل های شما را بازرسی کنند می پردازیم.

البته سرویس ها و نرم افزار های آنلاین زیادی این روزها برای این منظور استفاده می شوند اما در این مطلب به 6 تا از ساده ترین این ابزار ها و البته قدرتمند ترین آن ها اشاره می کنیم.

1. Virus Chief

یک سرویس رایگان برای بازرسی هر نوع فایلی برای مطمئاً شدن از عدم وجود هر گونه بد افزار , تروجان , ویروس , کدهای مخرب و … . قدرت این سرویس برگرفته از نرم افزار های AntiVir , Arcabit , avast , AVG Anti-virus , Clam Av , F-Prot , VBA 32 , Norman , VirusBuster و bit-defender است. بله با استفاده از این سرویس فایل شما توسط تمامی این آنتی ویروس ها به صورت آنلاین و کاملاً رایگان بازرسی می شود و نتیجه توسط هر یک از این نرم افزار ها به اطلاع شما می رسد.

آنتی ویروس viruschief

آدرس دسترسی : http://www.viruschief.com

2.

Quick Scan Bit Defender

شعار این سرویس که البته از طریق شرکت Bit Defender ارائه می شود این است که سریع ترین مرد 40 کیلومتر در ساعت و سریع ترین ماشین 431 کیلومتر در ساعت و سریع ترین ویروس یاب Quick Scan Bit Defender ! بله واقعاً که سریع هم است. چون در کمتر از 30 ثانیه اگر در حافظه شما ویروس یا keylogger باشد به صورت کاملاً شگفت انگیزی شناسایی می کند. همچنین این ابزار تا کنون قابلیت نصب بر روی iGoogle و مرورگرهای گوگل کروم , فایرفاکس را دارد و یا حتی می توانید با استفاده از ابزارک این سرویس , این امکان را به صفحات وب خود ببرید.

ویروس یاب Bit Defender

آدرس دسترسی : http://quickscan.bitdefender.com

3. Online Scanner Avast

این سرویس نیز مانند باقی برادران خود در این زمینه می تواند به صورت آنلاین فایل انتخابی شما را بازرسی کند اما مشکلی که در مورد این سرویس ممکن است به آن بر بخورید این است که حداکثر میزان حجم فایل ارسالی به این سرویس 16 مگابایت است که البته اکثر فایل هایی که روزانه با آن ها کار می کنیم کمتر از این مقدار حجم دارند پس خیال خود را بی مورد نگران نکنید. اما قدرت این سرویس در نگهداری آخرین بروزرسانی ها و شناسایی جدیدترین ویروس ها است.

onlinescan avast معرفی

آدرس دسترسی : http://onlinescan.avast.com

4. F-Secure Online Scanner

یک ویروس یاب ناشناخته و البته قدرتمند که به صورت آنلاین و رایگان می تواند سیستم شما را از وجود هرگونه ویروس و بدافزاری شناسایی و پاک سازی کند. برای ویندوز ویستا و 7 هم بهینه سازی شده است و با تمامی مرورگر ها سازگاری دارد فقط به خاطر داشته باشید مانند اکثر نرم افزارهای آنلاین نیاز به نصب JAVA در سیستم کاربر وجود دارد. ( برای دریافت آخرین نسخه از http://java.sun.com استفاده کنید )

سرویس F Secure

آدرس دسترسی : http://www.f-secure.com/en_EMEA-Labs/security-threats/tools/online-scanner

5. Trojan Scan

تروجان ها از مهمترین بد افزارهایی هستند که به صورت مخفی وارد سیستم شما می شوند و راه را برای هکرها باز می کنند و تنظیمات سیستم شما را بر هم می زنند. همچنین ممکن است اطلاعات شخصی شما مانند شماره کارت های اعتباری ( مثلاً کارت بانک و … ) را سرقت کرده و برای سازندگان خود می فرستند. این سرویس آنلاین را به شما پیشنهاد می کنم برای مبارزه با آن ها اگر از Internet Explorer برای وب گردی استفاده می کنید.

دانلود Trojan Scan

آدرس دسترسی : http://www.windowsecurity.com/trojanscan

6. Virus Total

به این می گن سرویس عالی. بله به نظر من بهترین سرویس برای من همین سرویس است چون می توانید قبل از دانلود یک فایل آدرس اینترنتی آن فایل را به این سرویس بدهید و مطمئاً شوید این فایل دارای ویروس یا بد افزار نیست. حداکثر حجم فایل ارسالی به این سرویس 20 مگابایت است. همچنین امکانات خوبی را از طریق API به توسعه دهندگان وب سایت ها می دهد که از این ابزار در پروژه های خود استفاده کنند. با مرورگر Internet Explorer و گوگل کروم کاملاً سازگار است.

ویروس virustota com

آدرس دسترسی : http://www.virustotal.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد