همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

دل نوشته های زیبای پشت کامیونی

دل نوشته های زیبای پشت کامیونی

گاز دادن نشد مردی / عشق آن است که برگردی!……

.

.

.

یه بار پریدی موتوری ، دوبار پریدی موتوری ، آخر می افتی موتوری!

************

سرپایینی نوکرتم / سربالایی شرمندتم ( ژیان )

************

اتوبوس من غصه نخور منم یه روز بزرگ میشم! ( ژیان )

************

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری / به جهنم که مرا دوست نداری!

************

اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست و خیار و هندوانه!

************

************

التماس ۲A

************

ای بلبل اگر نالی من باتو هم آوازم / تو عشق گل داری ، من عشق گل اندامی!

************

ای روزگار باما شدی ناسازگار.

************

بپر بالا گیر نمیاد!

************

بخور و بخواب کارمه / الله نگهدارمه.

************

به مادرت رحم کن کوچولو!

************

تا جام اجل نکردم نوش / هرگز نکنم تورا فراموش.

************

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی / تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان.

************

تاکسی نارنجی ، از من نرنجی!

************

جون من داداش یه خورده یواش!

************

داداش مرگ من یواش / امان از دست گلگیرساز و نقاش.

************

در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای / سرپیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای؟

************

دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهی / دل ندادم که به من ساندویچ و دلمه بدهی!

************

دلبری دارم چومار عینکی / خوشگل و زیبا ولی کم پولکی!

************

دنبالم نیا آواره میشی!

************

دینا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ / ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ!

************

دودوتا هفت تا کی به کیه!

************

حالا که خرتوخره ماهم پیرایدم ( ژیان )

************

رخش بی قرار!

************

زندگی بدون عشق مثل ساندویچ بدون نوشابه است.

************

ژیان عشقت مرا بیچاره بنمود / ز شهر و خانه ام آواره بنمود!

************

شب و روز رانندگی کار من است / از خطر باکی ندارم چون خدا یار من است.

************

عشق میکروبی است که از راه چشم وارد می شود و قلب را عاشق می کند.

************

قربان وجودی که وجودم ز وجودش به وجود آمده است!

************

گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهند / طبیبان جملگی خلق را رنجور می خواهند.

************

گلگیرم ولی گل نمیگیرم!

************

نوکرتم ننه!

************

این هم چند تا جمله قصار پشت کامیونی!
آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!

************

کوه از بالانشینی رتبه ای پیدا نکرد / جاده از افتادگی از کوه بالا می رود

************

رفیق بی کلک مادر.

************

جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی / چرا باید شود طفلی ، ز روز امتحان غافل!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد