همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

ecran internet 9.2 سرعت اینترنت را آشکار می کند

ecran internet 9.2

ecran internet 9.2

ecran internet 9.2 محصولی از شرکت ecran software است.

مرورگر وب یا Web browser به نرم‌افزارهای کاربردی گفته می‌شود که برای دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از شبکه جهانی اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در واقع بدون مرورگر های وب، شبکه جهانی اینترنت بیشتر کاربرد های خود را از دست خواهد، یعنی برای استفاده از شبکه اینترنت باید حداقل یک مرورگر وب داشته باشید.

در زمان فعلی تعداد زیادی مرور گر معروف وجود دارد که هر کدام برتری هایی دارند ، همچنین ضعف هایی هم دارد.

ما بعنوان تیم البرز دانلود قصد نداریم هیچ کدام از Web browser های معروف را معرفی کنیم، بلکه می خواهیم یک Web browser جدید و کارامد را در دسترس شما قرار دهیم.

ecran internet 9.2 مرورگری بسیار سریع است که به کاربران خود امکان می دهد با حداکثر سرعت ممکن ر اینترنت به گشت و گذار بپردازند.

ecran internet 9.2 با توانایی هایی که در شخصی سازی دارد، مانند انتخاب رنگ و عکس ، ظاهر مرورگر را تغییر دهید تا باعث خستگی کاربر نشود.

یکی دیگر از برتری های بزرگ ecran internet 9.2 قابل حمل بودن آن است. یعنی نیازی به نصب ندارد و در هز جایی میتوانید از آن استفاده کنید.

* از این نرم افزار می توانید در سیستم عامل های , Windows XP, Windows Vista 32bit, Windows Vista 64bit, Windows 7 32bit, Windows 7 64 bit استفاده کنید.

حجم فایل: ۱۳ مگابایت

لینک دانلود

رمز فایل: www.alborzdownload.com

منبع: www.alborzdownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد