همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

ستاره اسکندری درفروشگاه لباسش+ عکس

مان‌: چه قدر به هنر بافت لباس و پارچه علاقه دارید؟

ستاره اسکندری: خوب من به پیشنهاد دوستانم وارد این کار شدم و خیلی علاقه مند شدم تا ادامه بدهم و حتی خواهرم لاله را هم وارد این کار کردم ولی من بیشتر در فروشگاه و در کارگاه دوخت حضور دارم.

شما در طراحی ها هم کمک می کنید؟
ستاره اسکندری:تا الان دو نفر از بچه های طراح لباس همراهی مان کرده اند,خانم آوا عربشاهی که طراح لباس شناخته شده ای در عرصه تئاتر است و من دوست داشتم در طرح های لباس ها از او کمک زیادی بگیرم و همچنین خانم هدی حامدی نیز در طرح ها به ما کمک کرده است و من هم سعی می کنم ایده ها و طرح های جدید را به این دو همکار عزیز نشان بدهم تا پس از رفع ایرادها ,طرح ها را اجرایی کنیم.
 

قیمت لباس ها در حال حاضر چطور است؟
ستاره اسکندری:خوب فروشگاه ما به دلیل آنکه بیشتر لباس ها دست بافت و اختصاصی دارد کمی در قیمت گذاری لباس ها کمی فرق می گذارد به همین دلیل این لباس ها مشتری خودشان را می طلبد(با خنده)

آیا بچه های عرصه سینما از فروشگاه شما دیدن و خرید کرده اند؟
ستاره اسکندری:بله تقریبا اکثریت بازیگران خانم به فروشگاه ما آمده‌اند و خیلی هم استقبال کرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد