همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

اینم شیوه نوین گدایی درچین

عکس روز  

این مرد با نشستن در مسیر حرکت خودروها در کشور چین آن‌ها را وادار به کمک کردن می‌کند

 


گدایی

نظرات 2 + ارسال نظر
بلوتوث کبیر پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:10 http://shadfun.com/

سلام ایول ایول

تنوع وبلاگت فوق العاده است منم عاشق تنوعم

اینم سایت منه سعی می کنم تنوع داشته باشه و قشنگ باشه

اگه خواستی منو لینک کن که بتونیم از مطالب همدیگه استفاده کنیم

با این اسم اگه خواستی

(( سایت مرجع طنز و سرگرمی ))

بعد تو نظرات سایتم بگو تا لینکت کنم سه سوته !!!!!!!!!!!!!

خوشال میشم ببینمت

hamid پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:26 http://www.ahwaz-music1.com

سلام عزیزم خیلی وبلاگ قشنگی داری عزیزم ممنون می شم به منم سر بزنی من تو وبم همه چی دارم وی پی ان ریگان " موزیک " عکس " فیلم "برنامه های کاربردی و ... دوست دارم به منم سر بزنی ممنون می شم با عضویت در سایت هر هفته یوزر و پسورد وی پی ان وجدیدترین موزیکها و عکس و فیلمها و برنامهای کاربردی کاملا رایگان برای شما ارسال میشود هروز با برنامه های کاربردی VST و PLAGIN و کیو بیس و ریزن و اف ال و... اگه میتونی سایتمو لینک کن تو وبلاگت یه دنیا ممنون میشم خیلی منو خوشحال میکنی حتما بیا من منتظرتم یادت نره

www.Ahwaz-Music1.com
www.Ahwaz-Music.Ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد