همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه و بوسه . . .


لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !


لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 غمگین تر از همیشه تو را بوس میکنم

این لحظه را به عشق شما بوس میکنم

اینقدر عاشقانه دلم تنگ میشود

 گاهی تو را شبیه خدا بوس میکنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

"گفته بودی که شوم مست و دو بوست بدهم"

 زیر پل ماچ به آن لپ ملوست بدهم

آتش دیر مغان شعله کشد از لب تو

گرچه جزغاله شوم یکسره بوست بدهم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نیست در این گفته من سوسه ای گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسهء دیگر سر آن مینهم لحظه دیگر به تو پس میدهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفته بودم که اگر بوسه دهی،توبه کنم

که دگر باره ازین خطاها نکنم

بوسه دادی،چو برخواست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه ی  بیجا نکنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
  دیگه بوسه قدقن

 ماچ و عشوه قدغن

 توی عمق فاجعه

رفتن بی جا قدغن

جمع دو تایی ما

باشه به هر جا قدغن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عجب لبی ! شکرستان که گفته اند ، اینست

چه بوسه ! قند فراوان که گفته اند اینست

به بوسه حکم وصال مرا  امضا کن

که آن نگین سلیمان که گفته اند اینست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
به چیـن زلف تـوشا نه کشیــدم

دمادم ازرخ تــو بــوســه چیدم
 
 من از بــــاغ رخـت صـــد لالـه چیـــد م

تو خواب بودی و من سرمست زعشقت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند / قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است

بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند / تارموی توست اما ریشه ی عمر من است . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد