همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

اولین مسجد اینترنتی

نخستین مسجد نت کشور راه اندازی شد

مسجدنت اولین پایگاه تخصصی مسجدی است که توسط مسجد حاج آقا صابر اراک برای کاربران در فضای مجازی طراحی شده است. نخستین مسجدنت کشور توسط مسجد حاج آقا صابر اراک در سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی راه اندازی شده است.

به گزارش ادیان نیوز به نقل از رسا، مسجدنت اولین پایگاه تخصصی مسجدی است که توسط مسجد حاج آقا صابر اراک برای کاربران در فضای مجازی طراحی شده است.


این پایگاه اینترنتی که در مردادماه سال جاری با هدف گسترش و تقویت علوم، معارف دینی و قرآنی در جامعه، پاسخگویی به شبهات و مسائل اعتقادی، آگاهی بخشی و برنامه ریزی برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، تقویت باورهای دینی و اعتقادی تاسیس شده است، دارای بخش های گوناگونی همچون زینبیه حضرت رقیه علیهما السلام، مفاتیح الجنان، اخبار مسجد، حدیث روز، گالری تصاویر، مناسبت ها، اخلاق اسلامی است.

همچنین در این سایت موضوعات علمی، دینی و اخلاقی، جستجوی قرآن، شناخت عترت و زندگی ائمه، قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفیه سجادیه، شهر حدیث، شهر سایت، کتابخانه دیجیتال، دانلود رایگان، مهدویت، پخش زنده شبکه‌های صدا و سیما، ارتباط مستقیم با حرم امام رضا (ع) و امام حسین (ع) در دسترس کاربر است.

در آخرین به روز رسانی این پایگاه، فضایل، اعمال و ادعیه ماه رمضان برای کاربران قرار داده شده است.

بنا بر این گزارش، مسجد حاج آقا صابر اراک در سال 1305 هجری قمری در زمینی به مساحت بالغ بر 1000 متر مربع در حساس ترین نقطه شهر اراک بنا نهاد شده است.

علاقه مندان برای استفاده از اولین مسجد در فضای مجازی می توانند به نشانی www.masjednet.ir مراجعه کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد