همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

سرنوشت دو نوه بن لادن

اسامه بن‌لادن رهبر گروه تروریستی القاعده در حالی صاحب دو نوه دوقلوی دورگه می‌شود که پدر آن‌ها عمر بن‌لادن، به خاطر ابتلا به شیزوفرنی در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد.

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران، روزنامه دیلی‌میل انگلیس گزارش داد: اسامه بن‌لادن رهبر گروه تروریستی القاعده  به زودی از عمر بن‌لادن پسر خود صاحب نوه‌هایی دوقلو خواهد شد.
براساس گزارش دیلی‌میل، زنی که قبول کرده به خاطر مشکل نازایی همسر 54 ساله عمر بن‌لادن، فرزند آنها را به دنیا آورد، این خبر را پس از سی‌تی‌اسکن خود در بیمارستانی در شهر منچستر اعلام کرد
عمر بن لادن با زینا در سال 2007 ازدواج کرد و به دلیل ناتوانی در به دنیا آوردن بچه از سوی این همسر پیر، قراردادی را با لوئیز پولارد که با او در یک وب‌سایت ویژه این گونه اقدامات درمانی آشنا شده بود، امضا کرد.
اولین تصاویر منتشرشده از دوقلوهای آزمایشگاهی بن‌لادن!
خبر فرزندان دو قلوی عمر بن‌لادن در حالی اعلام می‌شود که ماه گذشته، همسر وی با اعلام ابتلای عمر به بیماری شیزوفرنی، وی را در بیمارستانی در قطر بستری و او ترک کرده بود.
چهارمین پسر بن‌لادن سرکرده گروه القاعده با مراجعه به یک بیمارستان روانی و با اعلام اینکه صدای پدرش را در سرش می‌شنود، داروهایی مربوط به بیماری شیزوفرنی (دوگانگی شخصیت) را دریافت کرده بود.
همسر انگلیسی عمر نیز که پیش از او تجربه ازدواج با 5 مرد دیگر را داشته، با اشاره به بیماری پسر بن‌لادن اعلام کرده بود که دیگر قادر به ادامه زندگی مشترک با عمر نیست و با وجود اینکه به‌خاطر جدایی خود از همسر ششمش دل شکسته است اما بیش از این نمی‌تواند بن‌لادن پسر را تحمل کند.
اصرار بن‌لادن برای داشتن یک فرزند انگلیسی پیش از این به این صورت تعبیر شده بود که درخواست‌های متعدد وی برای دریافت ویزای انگلستان ناکام مانده و وی در تلاش است تا با داشتن یک فرزند انگلیسی اقامت این کشور را بدست آورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد