همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

برونده امام زمان

پرونده امام زمان(ع):


پرونده امام زمان(ع):به گفته یکی از بزرگان هم اینک در سازمان های جاسوسی مهم دنیا نظیر موساد، پرونده ایی برای حضرت مهدی (ع) باز نوده و تمام خصوصیات و ویژگی های حضرت ،یاران، علائم،ظهور، مکان ظهورو...را با استفاده از پیشگویی های یهود و روایات حضرات چهارده معصوم (ع) جمع آوری نموده و تنها کمبود این پرونده تصویر حضرت می باشد.(حجت الاسلام و المسلمین عبد القائم شوشتری دام ظله العالی) .
به راستی هدف از تشکیل چهاردانشگاه شیعه شناسی در خاک اسرائیل و ده ها دانشگاه شیعه شناسی در سراسر جهان چیست؟ آیا می دانید نظامیان آمریکایی با صراحت هدف از اشغال عراق را یافتن حضرت مهدی(ع) اعلام کرده و در بازجویی های به عمل آمده از علما و روحانیون دستگبر شده عراقی خواستار اعلان جایگاه حضرت و دریافت مژدگانی و جایزه شده اند.(به نقل از نشریه پرتو سخن)
به راستی چرا دشمنان تا این حد آماده دوستان این قدر غافل ،آیا آن مقداری که دشمنان هزینه و وقت خود را صرف شناخت ظاهری حضرت برای ضربه زدن و جلوگیری از ظهور ایشان نموده اند دوستان و شیعیان حضرت صرف شناخت باطنی حضرت برای مهیا شدن و یاری نمودن حضرت در هنگام ظهور نموده اند؟ شرممان باد.
هرکس به طریقی دل ما را می شکند بیگانه جدا دوست جدا می شکند
بیگانه اگر می شکند حرفی نیست از دوست بپرسید چرا می شکند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد