همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

درباره مهره مار

مهره مار در اولین برخورد شاید مساله ای خرافاتی بنماید ولی علم نوین متافیزیک که از جمله علوم پیشرفته و جدید بشر است و واقعیات پنهان بسیاری از موضوعات را کشف و اثبات می نماند و علم سنگ درمانی یکی از شاخه های بسیار جزئی آن است که امروزه توانسته است بسیاری از مشکلات حاد بشر را حل کند در خصوص مهره مار متافیزیک اینگونه اظهار نظر میکند:
هر شیء در جهانِ هستی بواسطه جوهره ساختاری خود نیرویی مغناطیسی دارد و برآیند این انرژی های نهفته منتشر شده از اجسام و اشیاء بصورت بسیار موثر و قابل مشاهده، نظمی را در جهان هستی پدید می آورند که در قرآن مبین هم از آن یاد شده که در آیاتی به نگاه داشته شدن ستارگان و زمین درآسمانها با ستونهای نامریی به اذن خداوند قادرمتعال یادشده است.


مارهای نر و ماده به

مارهای نر و ماده به دلیل وضعیت خاص آناتومیک خود از شرایط متفاوتی برخوردارند تا انگیزش برای آمیزش را پیداکنند و بر آن وضعیت فائق آیند. و با این عمل ادامه بقاء یابند. خداوند متعال متابولیسم بدن مار را بگونه ای آفریده است که در طول سال یک ترشح استخوانی از جنس شاخ بر روی سر خود همانند پینه ترشح مینماید که دارای بیشترین بار مغناظیسی نسبت به سایر اجسام و اشیاء است و بصورت تک قطبی است که آن را بنام مهره مار میشناسیم. مهره مار در مارهای نر بار مثبت و مهره مار در مارهای ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دو جفت را بسوی هم جذب نموده و مقربت برای ادامه نسل را باعث میگردد. اندازه این مهره ها حدودا به قدر 2 عدد لپه معمولی است. بعد از عمل جفت گیری این مهره ها از سر مار جدا شده و بر زمین می افتد اگر فردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفتگیری کننده را از آن خودنموده و 40 روز با خود دارد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده و تقویت می شود و سپس فرد دارنده بواسطه آن میدانی بمراتب وسیع تر و قویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع مینماید که آثار بیشماری را برای آن ناشی میگردد.
بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام مینماید و استرس های آگاهانه و استرس های ناخودآگاه را میزداید که دارنده تا کنون آن را تجربه نکرده است. این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش برفرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت میکند و در این حالت است که افراد هرچه مغرض تر و هرچه عصبانیتر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام میشوند و چون این حالت را مدام در حضور شما احساس میکنند شیفته شما میشوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره مند گردند.
بدلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیار بالای آن در تسکین دردها هم برای استفاده کننده و هم مخاطبانی که در کنار شما هستند و نیز اثر قاطع آن بر از بین بردن جوش های صورت و زیبا تر کردن چهره به اثبات رسیده است.
خاصیت مغناطیسی آن در از بین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل) و دکل های مخابراتی و تلوزیونی و نیز کابل های فشار قوی و لوازم خانگی و تمامی موارد ی از این دست دیگر خصوصیت منحصر به فرد مهره مار است.
تجار و سیاست مداران و چهره های کاریزماتیک در سطوح بالا در کشورهای خاورمیانه خصوصاً شیوخ و بزرگان عرب مهره مار را به عنوان رازی سر به مهر با خود دارند اما فناوری اطلاعات و اینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری و مختص افراد خاص باقی نماند. دربرخی مناطق همچون آذربایجان افراد محلی ای وجود دارند که نسل اندر نسل به تهیه مهره مار می پردازند.
مهره مار چگونه به دست می آید؟
مهره مار به دست مارگیران و حادثه جویان بسیار حرفه ای و از جان گذشته ای که روزها و شبها را در کوه ها و دشت ها سپری می نمایند به دست می آید. این مار گیران در مواقع مناسب و پس از جفت گیری مار موفق به بدست آوردن مهره مار می شوند.
مار ها پس از جفت گیری در یک مکان خاص و در طبیعت آزاد و در صورتی که به دور از چشم همگان باشد پس از اتمام جفت گیری قطعه ای استخوانی را در محل جفت گیری رها می سازند که به آن مهره مار یا محبت مار می گویند. این قطعه استخوانی از نیروی بسیار قوی مغناطیس حیوانی برخوردار بوده و دارنده آن دارای محبوبیت و مقبولیت بسیار می گردد. قطعات دیگر نیز در زمان های مناسب دیگر و پس از کشتن مارها به دست می آید .
چگونه بدانیم مهره مار اصل است یا خیر؟
بطور کلی تاکنون هیچگونه گزارشی از ایجاد و فروش مهره مار تقلبی منتظر نشده است. ولی برای این که شما عزیزان از قابلیت های جادویی این مهره ها باخبر شوید باید بدانید که آزمایش اصالت مهره های مار به صورت زیر انجام می گردد.
آزمایش اصالت مهره های مار:
اگر دو عدد مهره مار اصل را در ظرفی حاوی سرکه خالص انگور (تاکید میکنیم سرکه کاملا خاص انگور ) قرار دهید خواهید دید که این دو مهره مار پس از مدتی حرکت نموده به همدیگر نزدیک شده و به هم می چسبند! زمان حرکت کردن و به هم چسبیدن آن ها ممکن از از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد و این هم به دلیل شرایط فیزیکی و روحی مار ها در زمان جفت گیری می باشد.
قابل ذکر است پس از انجام این آزمایش مهره های مار بکلی خاصیت جادویی خود را از دست می دهند.

__________________
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد