همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

تبلیغ خزنده بت برستی در ایران

اطلاعات تازه‌‌ای از تبلیغ بت‌پرستی در ایران



خبرنگار «تابناک»، ابعاد تازه‌ای از فعالیت خزنده تبلیغ بت‌پرستی در ایران را فاش کرد



بنا بر این گزارش، سردسته یک فرقه متمایل به هندوئیسم در ایران، با انتشار ماهنامه‌ای بدون مجوز، اقدام به نشر و تعلیم عقاید آیین هندو کرده
و با آوردن جملاتی از کتاب مقدس هندوها همراه با ترجمه فارسی آن، همراه با دستورهای آشپزی گیاهی، سعی در پیشبرد اهداف خویش داشته است.

این گزارش حاکی است، نامبرده که مجوز یک انتشارات را نیز دارد، اقدام به انتشار کتاب این فرقه با ترجمه فارسی کرده و این کتاب تاکنون بارها تجدید چاپ شده است.

وی در نخستین شماره این ماهنامه، حرکت خود را در راستای شناسایی جوامع روحانی آریایی‌‌ها بیان می‌کند، حال آن که مورخان بر این باورند که آریایی‌ها، اقوامی متمدن و موحد بوده‌اند و مذهب آنان، آیین زرتشتی بوده است و در تاریخ به بت‌پرستی روی نیاورده‌اند.

هرچند که در سال‌های گذشته، به دلیل تذکر شفاهی دستگاه‌های مسئول، این گروه چند ماهی از حجم فعالیت‌های خود کاست، ولی پرسش این است که
چگونه گروهی که شهروندان را به بت‌پرستی تشویق می‌‌کند، آزادانه از وزارت ارشاد مجوز انتشار می‌گیرد؟

گفتنی است، عوامل این گروه، برای سرپوش نهادن بر فعالیت خود، به تشکیل کلاس‌های گیاه‌خواری اقدام کرده و در این کلاس‌ها، فراگیران را گام به گام به هندوئیسم فرا می‌خوانند.

به این ترتیب که پس از چند ماه، آنهایی را که مستعد تشخیص دهند، به جلسات خاص خود در روزهای سه‌شنبه و یکشنبه در پشت یکی از رستوران‌هایی که توسط این گروه در تهران اداره می‌شود، دعوت می‌کنند.

در کلاس‌های صبح یکشنبه این گروه، مقداری از غذای تهیه‌شده را در برابر مجسمه یکی از خدایان خود می‌گذارند و سپس در راستای یکی از اعتقادات خود با مخلوط کردن غذای پیشکش با کل غذای رستوران، از رب خود می‌خواهند که بر پیروانشان بیفزاید.

منبع : ایران حال ، تابناک


_________________
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد