همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

کاریکاتورهای عربی

گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الشرق قطر امروز با برگزیدن تیتر "مدارک نصرالله" در ستون کاریکاتور خود به دلایل و اسناد دقیق نمایش داده شده توسط دبیرکل حزب الله لبنان در کنفرانس خبری اخیر اشاره کرده است که رژیم صهوینستی را در مسئله ترور رفیق حریری به طور جدی سردگم کرده است. بر این اساس، طرف صهیونیست که خون از دستانش می چکد زیر فشار در مسئله ترور حریری قرار گرفته است.

 

روزنامه عکاظ عربستان در بخش کاریکاتور امروز خود به تداوم بحران سیل در پاکستان اشاره کرده است. کارشناسان با اشاره به اینکه در روزهای اخیر 402 میلیمتر باران در پاکستان باریده است رفع زودهنگام این مشکل را دور از ذهن دانسته اند.

روزنامه الرایه قطر نگاهی انتقادی به اتهامات مطرح شده علیه برخی از اعضای حزب الله در مسئله ترور حریری اشاره کرده است که البته در پی کنفرانس اخیر "سید حسن نصرالله" رنگ باخته است. براین اساس، مسئله کیفرخواست ادعایی علیه برخی از اعضای حزب الله به سوء ظن و بد گمانی تقلیل پیدا کرده است.

روزنامه الایام بحرین نیز در بخش کاریکاتور به معضلات خاورمیانه اشاره کرده است. بر این اساس در آستانه ماه رمضان همچنان این منطقه استراتژیک از مسائلی همچون صلح، آرامش و دوستی به دور است.