همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

تشرف یک زن مسیحی در نمایشگاه قران تهران

 زن مسیحی در نمایشگاه قرآن مسلمان شد
یکی از بانوان مسیحی پس از حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران به دین اسلام ومذهب حقه تشیع گروید

به نقل از مرکز خبر حوزه، یکی از بانوان مسیحی پس از حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران، تحت تاثیرشخصیت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و فضای معنوی ماه مبارک رمضان به دین اسلام ومذهب حقه تشیع گروید.

خانم کاملیک مایکه مسیحی تازه مسلمان شده، پس از تشرف نام "صدیقه حیدری " را برای خود انتخاب کرد.

وی در بخش پژوهش و گفتگو های قرآنی نمایشگاه بین المللی قرآن، درباره علل تشرفش به دین مبین اسلام ، گفت: فارغ التحصیل رشته الهیات از دانشگاه الزهرا (س) هستم و در سالروز تولد حضرت زهرا (س) برای این خواسته قلبی ام در جهت اسلام آوردن جدی تر شدم، چرا که این روز به عنوان روز زن نامیده می شود و ایشان اسطوره ای کامل برای زنان هستند.

وی در ادامه افزود: با مطالعه کتاب های مختلف متوجه شدم شیعه کامل ترین و مناسب ترین دین برای زنان است، از سوی دیگر مراکز فرهنگی مرتبط با قرآن بهترین مکان برای اسلام آوردن است و نمایشگاه امسال واقعاً در سطح فوق العاده خوب و کاملی برگزار شده است.

حجةالاسلام و المسلمین محمد اللهی، امام جماعت مصلای امام خمینی (ره) تهران درباره علت افزایش تشرف به دین اسلام در ماه مبارک رمضان، گفت: دلیل اصلی چنین اتفاقی وجود فضای معنوی و روحانی است که در این ماه وجود دارد و معتقدم اگر تشرف به دین اسلام با تحقیق و شناخت درست توام باشد، برکات زیادی دارد.

وی در ادامه در خصوص چگونگی گرویدن این بانوی مسیحی به دین مبین اسلام، ابراز داشت: بعد از تمام شدن نماز مغرب شب گذشته، یکی از برادران مسئول نمایشگاه این خانم را جهت تشرف معرفی کردند و بعد از صحبت های اولیه با ایشان متوجه شدیم با شناخت و الهامات قلبی دین اسلام را برگزیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد