یکی از شهروندان تهرانی با ارسال نامهای از تبلیغ جدید چای محسن انتقاد کرده است.
این کاربر شبکه خبری آتی نیوز، در نامه الکترونیکی خود با انتقاد از این تبلیغ نوشته است: چند هفته ای است که در پیامهای بازرگانی شاهد تبلیغی هستیم که در آن یک استکان در جستجوی چای محسن است و سوال شوندگان برای اظهار بی اطلاعی، از قسم های جلاله "والله" و "بالله" استفاده میکنند.
به گفته وی، علیرغم تذکرات و ارتباط با روابط عمومی سازمان صدا و سیما، پاسخ درستی به این انتقاد داده نشده و هنوز هم این تبلیغ از شبکههای مختلف سیما روی آنتن میرود.
این کاربر آتی نیوز ابراز امیدواری کرده از این پس شرکتهای تبلیغاتی و موسسات تجاری، در انتخاب جملات مورد استفاده در پیامهای بازرگانی دقت بیشتری را مبذول دارند.
سلام دوست من وبلاگ خوبی داری . اگه وقت داری منو اد کن کار خصوصی باحات دارم .
YI:ZEHLON