زنان خانه دار، طعمه جدید شرکتهای هرمی ایرانی
با گسترش فعالیت شرکتهای هرمی در سالهای اخیر، زنان خانه دار به عنوان یک گروه هدف مورد توجه هرمیها قرار گرفته است. درواقع کوئسترها یا شرکتهای هرمی نظیر آن، علاوه بر فروش محصولات خود به خانم ها، زنان خانه دار را به فروش کالای خود تشویق میکنند که بدین صورت هرم خود را وسعت بخشند. در ایران طی سالهای اخیر، هرمیها عمده فعالیت ظاهری خود را در حوزه فروش کالاهای بهداشتی و آرایشی تحکیم کردهاند. این موضوع سبب شده تا زنان خانه دار به عنوان طعمههایی مناسب و متناسب با اهداف هرمیها در ایران در بیشترین خطر آلودگی قرار گیرند. بدین ترتیب اغلب مکانهای خصوصی بانوان همانند آرایشگاههای زنانه و فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان به محافل خصوصی و نیمه پنهان شرکتهای هرمی تبدیل شده و سبب شده تا فعالیتهای هرمی به دور از چشم قانون گسترش قابل ملاحظهای یابد.