همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

همکلاسی

سرگرمی مذهبی خبری

سه صفحه که وبسایت شما باید داشته باشد

- ارتباط با ما : این یکی از مهمترین صفحات مورد نیاز برای یک سایت است ، زیرا اگر کسی قصد ارتباط با شما ، سفارش تبلیغات و حتی گوشزد مشکلاتی درون وب داشته باشد ، به خاطر وجود نداشتن همین صفحه از کار خود کناره می گیرد . شما میتوانید برای راه اندازی یک فرم تماس با مای خود از contact form 7 استفاده کنید . این افزونه وردپرس امکانات خیلی جالبی دارد که سعی می کنم درباره آن بنویسم.

۲- تبلیغات : اگر وب پربازدیدی داشته باشید حتما می دانید که تبلیغات چقدر امر مهمی است ، خیلی از شرکت ها قصد تبلیغات درون وبسایت شما را دارند ؛ اما به دلیل وجود نداشتن صفحه تبلیغات که حاوی اطلاعاتی نظیر : تعرفه تبلیغات ، شماره حساب ها ، وجود پلن آزاد و . . . از تبلیغات درون وبسایت شما صرف نظر می کنند . پس یک صفحه بسازید و در آن اطلاعات کوتاهی از وب خود قرار دهید تا بازدید کنندگان زمانی که میخواستند تبلیغ کنند به وبسایت شما باز گردند . !

۳- درباره ما : درباره من یا ما ، یکی از مهمترین صفحات است . اگر شما پایگاهی دارید که درون آن سرویسی ارائه میکنید یا درون آن مقاله مینویسید ، بهتر است که یک صفحه درباره ما داشته باشید . زیرا خیلی از بازدید کنندگان دوست دارند بدانند کسی که برای این وبلاگ می نویسد کیست ؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد